Profil firmy

Profil firmy

 

Holenderska firma Royal Philips to lider w dziedzinie technologii oraz firma o bogatym przekroju obszarów prowadzenia działalności. W naszej pracy skupiamy się na poprawie jakości życia ludzi poprzez wprowadzanie znaczących innowacji w dziedzinach opieki medycznej, produktów konsumenckich oraz oświetlenia. Firma Philips jest liderem w zakresie opieki kardiologicznej, domowej opieki medycznej oraz opieki w nagłych przypadkach, a także w dziedzinie energooszczędnych i nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych, produktów do golenia i pielęgnacji dla mężczyzn oraz produktów do higieny jamy ustnej.

Innowacje, które zmieniają Twoje życie

 

Od wprowadzenia na rynek ponad 120 lat temu pierwszej żarówki firmy Philips innowacyjne podejście i ukierunkowanie na odbiorców końcowych zawsze stanowiło nasze najważniejsze założenie.

Naszym zadaniem jest dostarczanie nowych technologii w dziedzinie opieki medycznej i oświetlenia, jak również innowacyjnych produktów konsumenckich dostosowanych do potrzeb naszych klientów, konsumentów i partnerów na skalę globalną. Wierzymy, że najlepszym sposobem na osiągnięcie tego celu jest głębokie zaangażowanie w zrozumienie potrzeb i pragnień wszystkich ludzi.

Poprzez połączenie ludzi i innowacji tworzymy technologie nowej generacji oraz produkty, których nasi odbiorcy rzeczywiście chcą i potrzebują. Są to innowacje o wielkim znaczeniu, pomocne w zachowaniu ich zdrowia i lepszego samopoczucia. To właśnie wyróżnia nas na tle konkurencji i sprawia, że jesteśmy tym, kim jesteśmy — firmą Philips.

Misja Philips w obszarze Health & Wellbeing

 

Celem Philips jest ochrona zdrowia i poprawa jakości życia.
Philips jest jedną z największych firm świata, skupioną na ochronie zdrowia i poprawie jakości życia, dzięki wprowadzanym we właściwym czasie innowacjom. Jako lider w ochronie zdrowia, produktach konsumenckich i oświetleniu, wykorzystujemy technologie i wzornictwo do opracowywania rozwiązań odpowiadających ludzkim potrzebom – zgodnie z przyrzeczniem marki Philips „sense and simplicity”. Oznacza ono, że projektujemy nasze produkty i rozwiązania z myślą o użytkowniku, pamiętając by pomimo zaawansowanej technologii były one jednocześnie proste w użyciu.

Philips w 3 kwartale 2013 r.
Sprzedaż
5,6 mld
Skorygowany wskaźnik EBITA
562 mln
Zysk netto 
281 mln