Philips łączy siły z koncernem Disney, by zrewolucjonizować segment oświetlenia dla dzieci


Połączenie innowacyjności marki Philips i bohaterów Disneya nadaje nowy wymiar zabawie i bajkom na dobranoc

lipiec 9, 2013

Amsterdam, Holandia – Spółka Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) ogłosiła dziś stworzenie gamy innowacyjnych, inspirujących lamp, zachęcających do zabawy, które poprzez oświetlenie wniosą odrobinę magii z filmów wytwórni Disney w życie dzieci i rodzin.

 

Dzięki połączeniu doświadczenia marki Philips w dziedzinie oświetlenia z ulubionymi postaciami z bajek Disneya, moc światła zmieni dziecięce sypialnie w krainę wyobraźni, idealną do czytania, zabawy i spania. Jest to najnowszy etap na drodze firmy Philips w kierunku metamorfozy i cyfryzacji domowego oświetlenia.

 

Produkty będą sprzedawane pod obiema markami w różnorodnych i uzupełniających się kanałach detalicznych Philips i Disney, najpierw w Europie i USA, począwszy od września, a w przyszłym roku również w Azji.

 

Gama produktów Philips-Disney obejmuje przełomowe rozwiązania w zakresie interaktywnego oświetlenia, które pozwoli dzieciom nawiązać interakcję z opowieścią i bohaterami Disneya. Rewolucyjna koncepcja interaktywnego oświetlenia umożliwia dzieciom lub rodzicom podłączenie lampki do e-booka, by powstały magiczne, interaktywne efekty świetlne, powodujące całkowite zanurzenie w fabule i sprawiające, że czytanie jest jeszcze bardziej przyjemne. Gama obejmuje także oświetlenie „uspokajające”, jak na przykład lampki nocne emitujące delikatną poświatę czy produkty promujące regularny rytm dobowy dziecka poprzez sygnalizowanie czasu pobudki.


„Ta współpraca, oparta na innowacji i inspiracji, łączy naszą wiedzę i doświadczenie w dziedzinie innowacji oświetleniowych z niezrównanym talentem wytwórni Disney do tworzenia postaci i historii rozpalających wyobraźnię dzieci w każdym wieku. Razem stworzymy ekscytującą ofertę zaawansowanych technologicznie i interaktywnych rozwiązań oświetleniowych, które sprawią radość całym rodzinom”, skomentował Eric Rondolat, prezes Philips Lighting. „Naszą ambicją jest pozycja lidera kategorii, słynącego z wprowadzania do dziecięcych sypialni cyfrowego oświetlenia dającego poczucie zanurzenia.”

Simon Philips, wiceprezes i dyrektor generalny ds. produktów konsumenckich marki Disney w Walt Disney Company EMEA, dodaje: „Ta linia produktów idealnie ilustruje, w jaki sposób historie Disneya można przenieść do dziecięcych sypialni dzięki innowacyjnej i atrakcyjnej ofercie produktów konsumenckich. Jesteśmy dumni, że we współpracy z marką Philips pomogliśmy stworzyć dla całych rodzin pozytywne i dające poczucie bezpieczeństwa warunki do czytania i układania dzieci do snu.”

 

Kluczem do całej gamy produktów jest inspiracja: ożywianie disnejowskich bohaterów poprzez światło, wprowadzanie magicznych kolorów do sypialni dziecka i sprawianie, że bajka na dobranoc jest jeszcze bardziej wciągająca. Całą linię zaprojektowaną z myślą o bezpieczeństwie – zarówno pod względem budowy produktów, jak i użytych materiałów.

 

Wspólna oferta Philips-Disney 2013 będzie obejmować:

 

  • StoryLight and Mickey starter kit
  • SleepTime and Mickey&Minnie Mouse
  • SoftPals and Sulley and Mike from Monsters Inc., classic Mickey and Minnie Mouse
  • LED Candles and Princess, Minnie and Mickey Mouse
  • LivingColors Micro lamps and Cars, Planes, Princess and Ariel
  • LivingColors Mini and Mickey &Minnie Mouse

 


 

Dalszych informacji udziela:

Jeannet Harpe
Philips Lighting
Tel.: +31 6 53 7222219
E-mail: jeannet.harpe@philips.com

.

About Royal Philips:

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) to zdywersyfikowana firma działająca na rynku ochrony zdrowia i produktów konsumenckich, dążąca do poprawy jakości ludzkiego życia dzięki innowacjom technologicznym z dziedziny ochrony zdrowia, produktów konsumenckich i oświetlenia. Firma Philips z główną siedzibą w Holandii w 2012 roku odnotowała sprzedaż w wysokości 24,8 miliardów euro, zatrudnia około 116 000 pracowników i oferuje swoje produkty oraz usługi w ponad 100 krajach świata, co daje jej czołową pozycję na rynku sprzętu medycznego stosowanego w kardiologii i intensywnej opiece medycznej oraz systemów monitorowania zdrowia pacjenta, a także energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych i nowych technologii oświetleniowych oraz golarek i produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Aktualne informacje o spółce Philips publikowane są na stronie www.philips.com/newscenter..