Philips Lighting najsilniejszą marką biznesową

wrzesień 6, 2010

W piątej edycji konkursu Superbrands marka Philips Lighting znalazła się w gronie „Business Superbrands” - najsilniejszych marek biznesowych, działających w sektorze B2B. Tytuł Superbrands w kategorii produktów konsumenckich zdobyła także marka Philips.

 

 

Działająca od 15 lat w ponad 85 krajach, międzynarodowa organizacja Superbrands, po raz trzeci wyłoniła laureatów Business Superbrands w konkursie na najsilniejsze marki sektora B2B na polskim rynku. Jak podkreślają organizatorzy „nagroda ta jest jedynym na rynku wyróżnieniem dla działu marketingu firmy za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki”. W Polsce o wyborze czołowych marek decyduje Rada Marek Superbrands, w której skład wchodzą eksperci z dziedziny marketingu oraz przedstawiciele mediów. Tytuł Business Superbrands zostaje przyznany jedynie niewielkiej liczbie marek (około 5% ocenianych przez Radę Marek).

Marki Philips oraz Philips Lighting zostały wyróżnione tytułem Superbrands po raz drugi z rzędu.

Dodatkowych informacji udziela:

Krzysztof Kouyoumdjian
Corporate Communication Manager Philips Polska
Al. Jerozolimskie 195B, 02-222 Warszawa
tel:  +48 22 571 00 74
kom. +48 607 790 384
e-mail: krzysztof.kouyoumdjian@philips.com.

O Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) jest zdywersyfikowaną firmą, skupioną na ochronie zdrowia i poprawie jakości ludzkiego życia dzięki wprowadzanym we właściwym czasie innowacjom. Philips jest światowym liderem w ochronie zdrowia, kształtowaniu stylu życia oraz oświetleniu, wykorzystującym technologie i wzornictwo do opracowywania rozwiązań odpowiadających ludzkim potrzebom – zgodne z przyrzeczeniem marki „sense and simplicity”. Philips, z centralą w Holandii, zatrudnia ponad 116 tysięcy pracowników w ponad 60 krajach na całym świecie. W 2009 roku sprzedaż Philips na świecie osiągnęła 23 mld euro. Philips jest światowym liderem na rynku diagnostycznego sprzętu medycznego i systemów monitorowania zdrowia pacjenta, energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych oraz produktów konsumenckich: sprzętu TV i AGD, golarek, elektroniki użytkowej oraz produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Dodatkowe informacje na stronach www.philips.com/newscenter lub www.pr.philips.pl..