Powiedz nam, co powinniśmy zmienić

wrzesień 2, 2010

Łatwa w czyszczeniu sokowirówka, telewizor, który jakością dźwięku nie ustępuje systemom audio, żelazko z dłuższym trzymetrowym kablem, baterie przenośnych odtwarzaczy DVD o większej wytrzymałości, cichsze i mocniejsze silniki blenderów… Te i inne zmiany w wyglądzie i funkcjonalności produktów Philips zostały bądź wkrótce zostaną wprowadzone dzięki opinii Klientów firmy z całego świata.

 

Od 2006 roku firma Philips przeprowadza ankiety wśród Klientów, którzy zarejestrowali swoje produkty w internetowym Klubie Philips. W ten sposób gromadzone są opinie i sugestie użytkowników, a także propozycje usprawnienia produktów. Philips postanowił skorzystać z rad osób, które na co dzień korzystają ze sprzętów, gdyż dla firmy kluczowe są działania zorientowane przede wszystkim na Klienta. 


Firmowe hasło „sense and simplicty” odnosi się nie tylko do prostych, choć technologicznie zaawansowanych rozwiązań stosowanych w produktach, lecz także do obsługi przed- i posprzedażnej. Dlatego też - dzięki przeprowadzanym telefonicznie oraz internetowo ankietom wśród Konsumentów - Philips w Polsce wprowadził wiele lokalnych usprawnień. Obecnie Biuro Obsługi Klienta zapewnia bezpłatną pomoc telefoniczną oraz funkcję chat. Dział serwisu uruchomił naprawy domowe telewizorów, powiadomienia sms’owe o zakończonej naprawie oraz możliwość sprawdzenia jej statusu na stronie internetowej. Również strona www.philips.pl została wzbogacona o łatwy dostęp do informacji o bieżących promocjach i akcjach, ma ulepszony wygląd i uproszczoną nawigacją.


Ambicją firmy jest przekraczanie oczekiwań Klientów. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia tego celu jest opieranie się na ich głosach. Dlatego też Philips w dalszym ciągu przeprowadza ankiety, które są na bieżąco analizowane przez specjalne zespoły pracowników w Polsce i na świecie. Kolejne usprawnienia produktów i usług Philips są zatem tylko kwestią czasu.


Jeżeli już posiadasz jakiś produkt Philips, wejdź do naszego Klubu i podziel się z nami swoją opinią.

Dodatkowych informacji udziela:

W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

.

O Royal Philips Electronics

Holenderska firma Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) jest zdywersyfikowaną firmą, skupioną na ochronie zdrowia i poprawie jakości ludzkiego życia dzięki wprowadzanym we właściwym czasie innowacjom. Philips jest światowym liderem w ochronie zdrowia, kształtowaniu stylu życia oraz oświetleniu, wykorzystującym technologie i wzornictwo do opracowywania rozwiązań odpowiadających ludzkim potrzebom – zgodne z przyrzeczeniem marki „sense and simplicity”. Philips, z centralą w Holandii, zatrudnia około 116 tysięcy pracowników w ponad 60 krajach na całym świecie. W 2008 roku sprzedaż Philips na świecie osiągnęła 26 mld euro. Philips jest światowym liderem na rynku diagnostycznego sprzętu medycznego i systemów monitorowania zdrowia pacjenta, energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych oraz produktów konsumenckich: sprzętu TV i AGD, golarek, elektroniki użytkowej oraz produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Dodatkowe informacje na stronach www.philips.com/newscenter..