Philips partnerem Albumu Pier(w)si w Polsce

maj 19, 2010

Philips został partnerem wyjątkowego projektu „PIER(W)SI W POLSCE”. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem raka piersi – w oryginalny i niespotykany wcześniej w Polsce sposób.

 

 

Philips Polska jest jednym ze sponsorów albumu wydawnictwa Gruner & Jahr „PIER(W)SI W POLSCE”. Znalazły się w nim wyjątkowe zdjęcia znanych i lubianych Polek, które - po raz pierwszy! - odsłaniają swoje piersi, pokazując ich piękno, by uświadomić innym kobietom, jak ważna jest w tym wypadku profilaktyka. Część wpływów ze sprzedaży albumu (dostępnego już m. in. w sieci EMPiK) zostanie przekazana na wspieranie profilaktyki raka piersi w Polsce.

Na udział w sesji fotograficznej zgodziły się między innymi: Edyta Jungowska, Otylia Jędrzejczak, Beata Tyszkiewicz, Mariola Bojarska, Dorota Wellman, Sylwia Gruchała, Renata Dancewicz, Ewa Kasprzyk, Monika Olejnik, Patrycja Markowska, Martyna Wojciechowska, Dorota Segda, Krystyna Czubówna, Omenaa Mensah, Anita Werner, Marzena Rogalska czy Hanna Śleszyńska. W albumie zajdują się również teksty oraz wywiady dziennikarki Marzeny Chełminiak, która sama stoczyła zwycięską walkę z rakiem piersi.

 

Fotografie zostały wzbogacone o obszerny wywiad Pani dr Ewy Wesołowskiej, kierownik Samodzielnej Pracowni Mammografii Przesiewowej i Diagnostycznej Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie,  poświęcony profilaktyce, diagnostyce i leczeniu raka piersi.

 

Przedsięwzięcie ma charakter charytatywny. Część zysku ze sprzedaży albumu zostanie przekazana na wspieranie profilaktyki antynowotworowej.

 

Aby dowiedzieć się więcej przejdźcie do specjalnie zaprojektowanej zakładki "Pier(w)si" na Facebook.com 

Więcej informacji udziela:

 

Krzysztof Kouyoumdjian
Philips Poland Al. Jerozolimskie 195 B 02-222 Warsaw, Poland

Fax:  +48225710001
Email:  krzysztof.kouyoumdjian@philips.com
 

.

Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI)jest zdywersyfikowaną firmą działającą na rynku Ochrony Zdrowia oraz Well-being, skoncentrowaną na poprawie jakości życia ludzi poprzez wprowadzanie w odpowiednim czasie znaczących innowacji. Jako światowy lider w ochronie zdrowia, stylu życia oraz oświetleniu, Philips integruje technologię z doskonałym wzornictwem dostarczając rozwiązania zgodne z przyrzeczeniem marki „sense and simplicity”. Philips, z centralą w Holandii, zatrudnia około 133 000 pracowników w ponad 60 krajach na całym świecie. W 2007 roku światowa sprzedaż Philips osiągnęła 27 mld Euro. Philips jest światowym liderem na rynku sprzętu kardiologicznego, medycznego sprzętu intensywnej terapii, urządzeń do dbania o zdrowie w domu, energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych, drobnego AGD oraz elektroniki użytkowej, w tym płaskich TV, golarek męskich, przenośnych odtwarzaczy audio/video. Dodatkowe informacje na stronach www.philips.com/newscenter.


 
 

.