PARALLEL LINES NAGRODZONY NA MIĘDZYNARODOWYM FESTIWALU REKLAMOWYM

lipiec 14, 2010

 

Podczas tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego Cannes Lions po raz pierwszy przyznano nagrodę Gold Film Craft Lion, będącą wyrazem uznania dla młodych talentów filmowych. Nagrodę przyznano firmie Philips za ogólnoświatową kampanię Parallel Lines, promującą telewizory tej marki. Parallel Lines otrzymał także nagrodę Grand Prix za reżyserię.

 

Pierwszy raz w historii konkursu, nagroda Lions Grand Prix trafiła do tej samej firmy dwa lata z rzędu –w zeszłym roku Philips również otrzymał nagrodę Lions Grand Prix – za film „Carousel”.

W ubiegłym roku nagrodę Grand Prix w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym Cannes Lions przyznano firmie Philips i agencji Tribal DDB Worldwide za film „Carousel”, nakręcony na potrzeby wprowadzenia na rynek telewizora Cinema 21:9 firmy Philips. W tym roku kolejna inicjatywa filmowa Philips spotkała się z najwyższym uznaniem jury.

 

Zdobycie nagród Grand Prix w dwóch kolejnych edycjach konkursu to ogromny zaszczyt.

Sukcesy te potwierdzają siłę naszego partnerstwa z agencjami reklamowymi oraz pokazują, że firma Philips w ciągu zaledwie kilku lat stała się marketingową potęgą. – powiedział Gary Raucher, wiceprezes
i dyrektor działu Integrated Communications firmy Philips. Kilka lat temu nie uczestniczylibyśmy w konkursie w Cannes. Teraz, kampanie firmy Philips zdobyły nagrody w czterech kolejnych edycjach konkursu Cannes Lion, a ukoronowaniem sukcesów są dwie kolejne nagrody Grand Prix.

 

Pierwszy raz w Międzynarodowym Konkursie Reklamowym Cannes Lions przyznano nagrodę Film Craft Lion. Otrzymał ją krótkometrażowy film „The Gift” za efekty specjalne. Kategorię „Film Craft” ustanowiono z myślą o wyróżnieniu prac młodych artystów filmowych, które ustanawiają nowe standardy i mogą być wzorem dla innych. Reżyserem filmu „The Gift” jest Carl Erik Rinsch z wytwórni Ridley Scott Associates (RSA).

 

 

Thriller S-F Rinscha jest jednym z pięciu powiązanych ze sobą filmów krótkometrażowych, zamówionych przez firmę Philips na potrzeby ogólnoświatowej kampanii, która wystartowała w kwietniu bieżącego roku.

 

Reżyserzy Ridley Scott Associates przygotowywali filmy prezentujące kinowe efekty specjalne i niezależność wyświetlanych obrazów. Źródłem tego typu wrażeń w warunkach domowych mogą być tylko telewizory Philips wyposażone w funkcję Ambilight  zapewniające idealną jakość obrazu oraz wspaniały dźwięk.

 

Wyreżyserowane przez Rinscha krótkometrażówki z cyklu Parallel Lines można obejrzeć
w Internecie na stronie www.philips.com/cinema

Więcej informacji udziela:

W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

.

O firmie Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) jest zdywersyfikowaną firmą działającą na rynku Ochrony Zdrowia oraz Well-being, skoncentrowaną na poprawie jakości życia ludzi poprzez wprowadzanie w odpowiednim czasie znaczących innowacji. Jako światowy lider w ochronie zdrowia, stylu życia oraz oświetleniu, Philips łączy technologie z doskonałym wzornictwem dostarczając rozwiązania zgodne z przyrzeczeniem marki „sense and simplicity”, oparte na fundamentalnych badaniach konsumenckich. Philips, z centralą w Holandii, zatrudnia około 116 000 pracowników w ponad 60 krajach na całym świecie. W 2009 roku światowa sprzedaż firmy Philips osiągnęła 23 mld euro. Philips jest światowym liderem na rynku sprzętu kardiologicznego, medycznego sprzętu intensywnej terapii, urządzeń do dbania o zdrowie w domu, energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych, drobnego sprzętu AGD oraz elektroniki użytkowej, w tym płaskich telewizorów, golarek męskich, przenośnych odtwarzaczy audio/video oraz elektrycznych szczoteczek do zębów. Najnowsze informacje o firmie Philips są dostępne na stronie www.philips.com/newscenter.

.