Call Center Philips z nagrodą "Call Center Awards 2011"

październik 12, 2011

Polski oddział firmy Sitel dostarczający rozwiązania Call Center dla klientów firmy Philips, otrzymał nagrodę dla najlepszego „Zespołu Call Center 2011 roku”. Wyróżnienie to zostało przyznane za niezwykłe zaangażowanie 40-osobowego zespołu i umiejętność budowania odpowiedniej relacji z klientami.

 

 

Konkurs „Call Center Awards 2011” ma na celu uhonorowanie, prezentację i promocję najlepszych praktyk i innowacyjnych rozwiązań w branży Call Center, które oceniają eksperci mający bogate doświadczenie w tej branży. W pierwszej edycji konkursu w kategorii „Zespół Call Center 2011” jury wyróżniło zespół Sitel Polska, który obsługuje klientów firmy Philips w 13 krajach, w tym w Polsce, Bułgarii, Chorwacji, Serbii, Bośnii i Hercegowinie, Republice Czeskiej, Estonii, Węgrzech, Litwie, Łotwie, Rumunii, Słowacji i Słowenii.


Nagroda główna została przyznana zespołowi Sitel Polska za niezwykłe zaangażowanie w tworzenie wyjątkowych relacji między konsultantem i klientem nie tylko na poziom biznesowym, jak również za emocjonalny związek każdego pracownika z marką Philips. Takie standardy powinny być przykładem odpowiednich praktyk dla całej branży Call Center w Polsce” – uzasadnia wybór  Joanna Pakuła, Menedżer w Centrum Kontaktów z Klientami, Aviva Sp. z o.,  członek jury konkursu „Call Center Awards 2011”.
Polski oddział Sitel posiada 40-osobowy zespół odpowiednio wyszkolonych i wielojęzycznych agentów, którzy zapewniają wysoki poziom satysfakcji klientów firmy Philips od 2000 roku.


„W naszej pracy celem nadrzędnym jest dostarczanie najwyższej jakości usług związanych z obsługą klienta oraz tworzeniem sieci promotorów marki Philips. Każdy członek zespołu – agenci, trenerzy, team managerowie, operations manager – jest świadom wspólnego celu, jakim jest osiągniecie wysokiej liczby zadowolonych klientów. Cieszymy się, że jest to dostrzegane i doceniane.” – powiedziała Justyna Kozłowska, Operations Manager z firmy Sitel Polska, odpowiedzialna za zespół pracujący dla firmy Philips.


Profesjonalna obsługa klientów Philips jest możliwa dzięki szeregom szkoleń w zakresie podstawowego i kluczowego wskaźnika poziomu satysfakcji klientów (Net Promoter Score), właściwego prowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem i ich rejestrowania, jak również w zakresie znajomości produktów firmy. Dodatkowo agenci mają dostęp do szerokiego asortymentu produktów Philips, które znajdują sie w Call Center oraz mają możliwość wypożyczania tych urządzeń, aby moc szczegółowo zapoznać się z ich specyfiką i udzielić pomocy każdemu klientowi.

Dodatkowych informacji udzielają:

Agnieszka Brudnicka
Fleishman-Hillard
ul. Duchnicka 3
01-796 Warszawa, Polska
Tel. +48 22 532 95 90;
e-mail: agnieszka.brudnicka@fleishmaneurope.com 

 

W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

.

O Royal Philips Electronics

Holenderska spółka Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) to zdywersyfikowana firma działająca na rynku ochrony zdrowia i produktów konsumenckich, skupiona na poprawie jakości ludzkiego życia dzięki innowacjom technologicznym. Jako światowy lider w sektorze ochrony zdrowia, produktów konsumenckich i oświetlenia, Philips wykorzystuje wiedzę o potrzebach odbiorców oraz łączy technologię i wzornictwo, opracowując przyjazne dla użytkowników rozwiązania zgodne z przyrzeczeniem marki „sense and simplicity”. Philips posiada siedzibę w Holandii i zatrudnia około 116 000 pracowników w ponad 60 krajach na całym świecie. Sprzedaż produktów firmy osiągnęła w 2009 r. wartość 23 mld EUR, co daje jej czołową pozycję na rynku diagnostycznego sprzętu medycznego i systemów monitorowania zdrowia pacjenta, energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych, a także produktów konsumenckich: sprzętu TV i AGD, golarek, elektroniki użytkowej i produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Aktualne informacje o spółce Philips publikowane są na stronie www.philips.com/newscenter.

         

 

         

.