Philips partnerem Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi

październik 14, 2011

W październiku Philips podświetli na różowo kilkadziesiąt charakterystycznych budynków i miejsc na całym świecie, w tym obiekty w Warszawie, Poznaniu i Gliwicach. Celem akcji jest rzucenie światła na problem raka piersi w ramach globalnej kampanii, której inicjatorem jest firma kosmetyczna Estēe Lauder.

 

Philips i The Estēe Lauder Companies nawiązały współpracę przy Globalnej Inicjatywie Iluminacji, która podczas ubiegłorocznej edycji kampanii pozwoliła ustanowić światowy rekord Guinnessa w kategorii „Największa liczba słynnych obiektów oświetlonych w słusznej sprawie w ciągu 24 godzin”. 

 

W ramach współpracy w październiku tego roku ponad dwieście charakterystycznych obiektów na całym świecie zostanie oświetlonych różowym światłem, w tym energooszczędnymi diodami LED, firmy Philips. Organizatorzy kampanii pragną w ten sposób podkreślać świadomość znaczenia wczesnego wykrycia choroby.

 

W ramach kampanii w Polsce Philips oświetlił 8 października Pałac Jabłonowskich przy Placu Teatralnym w Warszawie (siedzibę banku Citi Handlowy, jednego z partnerów kampanii), elewację Stadionu Miejskiego w Poznaniu oraz Maszt Radiostacji w Gliwicach.

 

"Cieszymy się, że nowoczesne oświetlenie pomaga nie tylko podkreślić piękno budynków, mostów, pomników czy zieleni miejskiej, ale także rzuca światło na ważny społecznie problem, jakim jest rak piersi "– mówi Krzysztof Kouyoumdjian, rzecznik prasowy Philips w Polsce.

 

Pozostałymi partnerami krajowej edycji kampanii są w tym roku Polskie Linie Lotnicze LOT i Bank Citi Handlowy. Już po raz trzeci z rzędu Patronem Honorowym iluminacji w Warszawie była Hanna Gronkiewicz-Waltz, Prezydent m. st. Warszawy.

 

 

Wśród obiektów, które oświetla Philips w ramach tegorocznej akcji znajdują się:

 

Polska
• Pałac Jabłonowskich, Główna siedziba Banku Citi Handlowy, Warszawa
• Stadion Lecha Poznań, Poznań
• Maszt Radiostacji, Gliwice

 

 Belgia i Holandia
• Biurowce Philips oraz Philips Lighting, Amsterdam i Eindhoven
• Stadion Anderlechtu, Bruksela
• Manneken Pis, Bruksela
• RTBF-VRT Tour, Bruksela
• Flagey Building, Bruksela
• RTBF Building, Liege


Francja
• Le Grand Palais, Paryż

Włochy
• Palazzo Marino, La Scala Square, Mediolan


Wielka Brytania
• Selfridges, Oxford Street, Londyn
• Jenners, Princes Street, Edynburg, Szkocja

Japonia
• Yokohama Marine Tower, Jokohama

Rosja
• Kolumna Aleksandra, Plac Pałacowy St. Petersburg

Zjednoczone Emiraty Arabskie
• Intercontinental Hotel Festival City, Dubaj
• Crowne Plaza, Dubai Festival City, Dubaj

Stany Zjednoczone
• Air Traffic Control Tower, Międzynarodowy Port Lotniczy im. Johna F. Kennedy’ego, Nowy Jork,
• Philips Color Kinetics Headquarters, Burlington, Massachussets
• Prudential Tower, Boston, Massachussets
• Cira Centre, Filadelfia
• Crystal Bridge Tropical Conservatory, Myriad Gardens, Downtown, Oklahoma City, Oklahoma City
• Hard Rock Hotel & Casino, Las Vegas, Nevada
• Pylons, Los Angeles International Airport, Los Angeles, Kalifornia
• City of Long Beach/Long Beach Convention Center, Long Beach, Kalifornia
• Con Edison’s Corporate Headquarters, Nowy Jork
• Trump International Hotel and Tower Chicago, Chicago, Illinois.

Dodatkowych informacji udziela:

Krzysztof Kouyoumdjian 
Corporate Communication Manager Philips Polska 
Al. Jerozolimskie 195B, 02-222 Warszawa
tel:  +48 22 571 00 74
e-mail: krzysztof.kouyoumdjian@philips.com.

O Royal Philips Electronics:

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) jest zdywersyfikowaną firmą, skupioną na ochronie zdrowia i poprawie jakości ludzkiego życia dzięki wprowadzanym we właściwym czasie innowacjom. Philips jest światowym liderem w ochronie zdrowia, kształtowaniu stylu życia oraz oświetleniu, wykorzystującym technologie i wzornictwo do opracowywania rozwiązań odpowiadających ludzkim potrzebom – zgodne z przyrzeczeniem marki „sense and simplicity”. Philips, z centralą w Holandii, zatrudnia 120 tysięcy pracowników w ponad 60 krajach na całym świecie. W 2010 roku sprzedaż Philips na świecie osiągnęła 22,3 mld euro. Philips jest światowym liderem na rynku diagnostycznego sprzętu medycznego i systemów monitorowania zdrowia pacjenta, energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych oraz produktów konsumenckich: sprzętu TV i AGD, golarek, elektroniki użytkowej oraz produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Dodatkowe informacje na stronach www.philips.com/newscenter lub www.pr.philips.pl.

.