Marka Philips została nagrodzona tytułem Superbrands 2013/2014

styczeń 22, 2014

  

 

Marka Philips została nagrodzona tytułem Superbrands 2013/2014 w kategorii - elektronika konsumencka w czterech podkategoriach:

  • Sprzęt AGD
  • RTV i audio
  • Żarówki i baterie
  • Komputery, oprogramowanie i akcesoria

 

W ramach Procesu Certyfikacji Superbrands przeprowadzone zostało badanie konsumenckie na próbie ponad 15 tysięcy respondentów oraz głosowanie Rady Marek - niezależnego gremium ekspertów marketingu, którzy oceniali wizerunkową siłę marek.

 

Pełna lista laureatów tytułu Superbrands 2013/2014 znajduje się na:

http://www.superbrands.pl/superbrands-2013-2014/wyniki.html

Dodatkowych informacji udziela:

Urszula Karniewicz
Menedżer komunikacji korporacyjnej
Philips Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195B, 02-222 Warszawa
Tel: +48 663 033 982
E-mail: urszula.karniewicz@philips.com

.

O Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) to zdywersyfikowana firma działająca na rynku ochrony zdrowia i produktów konsumenckich, dążąca do poprawy jakości ludzkiego życia dzięki innowacjom technologicznym z dziedziny ochrony zdrowia, produktów konsumenckich i oświetlenia. Firma Philips z główną siedzibą w Holandii w 2012 roku odnotowała sprzedaż w wysokości 24,8 miliardów euro, zatrudnia około 116 000 pracowników i oferuje swoje produkty oraz usługi w ponad 100 krajach świata, co daje jej czołową pozycję na rynku sprzętu medycznego stosowanego w kardiologii i intensywnej opiece medycznej oraz systemów monitorowania zdrowia pacjenta, a także energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych i nowych technologii oświetleniowych oraz golarek i produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Aktualne informacje o spółce Philips publikowane są na stronie www.philips.com/newscenter.

.