Philips AVENT na Dzień Matki


Z okazji Dnia Matki i Dnia Dziecka marka Philips AVENT w siedzibie Philips House zorganizowała specjalne spotkanie dla przyszłych mam.

maj 30, 2014

 

   

Korzystając z niemal 30-letniego doświadczenia, Philips AVENT dobrze wie, że chociaż 26 maja większość mam w ciąży jeszcze nie otrzymuje życzeń, to jak najbardziej chciałyby już świętować Dzień Matki. Chcąc wyjść naprzeciw ich potrzebom i wiedząc, że przyszłe mamy potrzebują profesjonalnych porad, w tym podwójnie szczególnym momencie Philips AVENT zorganizował specjalne spotkanie.

 

29 maja Philips AVENT w swojej siedzibie ugościł prawie 100 przyszłych mam. Miały one okazję spotkać się ze specjalistami Philips AVENT, którzy opowiedzieli o unikatowej linii AVENT Natural, a także położnymi oraz konsultantkami laktacyjnymi, które udzielały bezpłatnych profesjonalnych porad. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się badania USG przeprowadzane przez lekarzy ginekologów-położników. Rewolucyjne badanie USG 4D niejednej mamie pozwoliło dokładnie obejrzeć pociechę, to jak ssie swój mały kciuk, a nawet jak się uśmiecha!

 

Spotkanie, upłynęło w aurze wspólnego świętowania. Przybyłe panie miały okazję poznać inne mamy przygotowujące się do narodzin swojego maluszka i w miłej atmosferze przy świeżych sokach i przekąskach wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami. Przygotowano wiele nagród w postaci produktów Philips Avent, tak  aby  mamy mogly skompletować wyprawkę przez czekającymi je wyzwaniami. Każda z Pań otrzymała również  prezent od marki Philips Avent – mini wyprawkę z butelkami z linii Natural.   

 

 

Dodatkowych informacji udziela:

W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

.

O spółce Royal Philips

Spółka Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) to zdywersyfikowana firma działająca na rynku ochrony zdrowia i produktów konsumenckich, dążąca do poprawy jakości ludzkiego życia dzięki innowacjom technologicznym z dziedziny ochrony zdrowia, produktów konsumenckich i oświetlenia. Philips posiada siedzibę w Holandii i zatrudnia około 112 000 pracowników oraz oferuje swoje produkty i usługi w ponad 100 krajach na całym świecie. Sprzedaż produktów firmy osiągnęła w 2013 r. wartość 23,3 mld EUR, co daje jej czołową pozycję na rynku sprzętu medycznego stosowanego w kardiologii i intensywnej opiece medycznej oraz systemów monitorowania zdrowia pacjenta, a także energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych i nowych technologii oświetleniowych oraz golarek i produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Aktualne informacje o spółce Philips publikowane są na stronie www.philips.com/newscenter.

 

.