Philips Avent Natural

wrzesień 15, 2014

Kobiety w ciąży nieustannie poszukują produktów, które przyczynią się do prawidłowego rozwoju ich dzieci. Philips AVENT, jako firma kierująca się dobrem maluszków, wporwadza kampanię linii Avent Natural, która ma za zadanie pomóc mamom w jak najlepszym wyborze produktów stworzonych z myślą o ich maleństwach.


Karmienie piersią jest pieknym okresem w życiu każdej kobiety. Nie tylko Twoje ciało przygotowuje się do tego momentu, ale również Twój maluszek uczy się jak połykać i ssać. Karmienie butelką wymaga większej rozwagi i ostrożności dlatego świeżo upieczone mamy tak bardzo boją się tej zmiany. 


Zadławienia, kolki czy niedopasowana wielkość przepływu w smoczku to tylko niektóre problemy z jakmi spotykają się młode mamy po odstawieniu piersi. Te kwestie zainspirowały i zmotyowały nas do działania. Zaowocowało to stworzeniem kampanii promującej produkty z linii Avent Natural, które kierują się bezpieczeństwem, zadowoleniem i zdrowiem maluszków.


Kampania linii Avent Natural będzie kłaść szczególny nacisk na poszczególne akcje:

 

  •  Dystrybucję próbek smoczków w szpitalach i butelek szkołach rodzenia.

 

  • Współpracę z Fundacją Rodzić po Ludzku, dzięki której uczestniczymy w  Konferencjach dla położnych oraz szkolimy około 2000 położnych rocznie

 

  • Program ambasadorski Avent i Bayer - szkolenia personelu medycznego na oddziałach położniczych w szpitalach w całej Polsce

 

  • Działania na stronie internetowej mamyavent.pl i fun page'u na Facebooku

 

  • Informacje w prasie dla rodziców - Mamo to Ja, Dziecko, Gaga, Dziecko Zakupy i My

 

  • Materiały w sklepach: katalogi, ulotki, plakaty, ekspozycje

 

Będziemy towarzyszyć mamom i wspierać je od momentu poczęcia, aż po samo rozwiązanie i kolejne miesiące życia maluszka. Chcemy utwierdzać mamy w najlepszym, możliwym wyborze produktów, które spełnią pierwsze potrzeby dziecka i ich wysokie oczekiwania.

  

Koronnym produketm firmy Philips AVENT, z którego jesteśmy dumni i którym chcemy się dzielić z wszystkimi młodymi matkami to butelka z serii Natural, która w najwyższym stopniu przypomina naturalne podawanie pokarmu oraz ułatwia łączenie karmienia piersią i butelką, co zapewnia dziecku najlepszy start w życie.

 

Dzięki szerokiemu smoczkowi kształtem przypominającemu pierś, a także wyjątkowym, wygodnym płatkom, dziecko ssie z niej w niemal identyczny sposób jak z piersi. Naturalny kształt butelki ułatwia dziecku chwycenie smoczka oraz pomaga połączyć karmienie butelką i piersią, dzięki czemu mamy mogą dłużej karmić naturalnie.

 

Marka Philips AVENT wielokrotnie wyprzedzała konkurencję w dziedzinie karmienia niemowląt i nie tylko, czego dowodem jest między innymi wprowadzenie pierwszej butelki o potwierdzonej klinicznie skuteczności w zwalczaniu kolki. Również nowa butelka Philips AVENT z serii  Natural wyposażona jest w zaawansowany i przełomowy system antykolkowy. Podwójny zaworek umieszczony w butelce Philips AVENT z serii Natural redukuje dyskomfort podczas karmienia, ponieważ odprowadza powietrze do butelki, a nie do brzuszka dziecka. Zapobiega również przeciekaniu, zapewniając udane, niczym niezakłócone karmienie.

 
 

Dodatkowych informacji udziela:

W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

.

O Royal Philips

Spółka Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) to zdywersyfikowana firma działająca na rynku ochrony zdrowia i produktów konsumenckich, dążąca do poprawy jakości ludzkiego życia dzięki innowacjom technologicznym z dziedziny ochrony zdrowia, produktów konsumenckich i oświetlenia. Philips posiada siedzibę w Holandii i zatrudnia około 115 000 pracowników oraz oferuje swoje produkty i usługi w ponad 100 krajach na całym świecie. Sprzedaż produktów firmy osiągnęła w 2013 r. wartość 23,3 mld EUR, co daje jej czołową pozycję na rynku sprzętu medycznego stosowanego w kardiologii i intensywnej opiece medycznej oraz systemów monitorowania zdrowia pacjenta, a także energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych i nowych technologii oświetleniowych oraz golarek i produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Aktualne informacje o spółce Philips publikowane są na stronie www.philips.com/newscenter.

 

.