Anna Dereszowska Ambasadorką marki Philips

październik 16, 2014

 

Anna Dereszowska łącząca role zawodowe aktorki i piosenkarki oraz rolę mamy jak każda kobieta chce wyglądać i czuć się pięknie, ale nie zawsze ma na to wystarczająco dużo czasu. Produkty kategorii Pielęgnacji Kobiecej marki Philips są zaprojektowane tak, by maksymalnie ułatwić kobietom zadbanie o perfekcyjny wygląd, stąd są idealne dla współczesnych zapracowanych kobiet. Anna Dereszowska swoim wizerunkiem będzie wspierać promocję produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów, usuwania owłosienia i pielęgnacji twarzy.

 

Pierwszą kampanią, w której weźmie udział Dereszowska, będzie aktywacja kategorii Pielęgnacji i Stylizacji Włosów. Stworzono już materiały video z udziałem aktorki dla produktów takich jak: profesjonalna prostownica HPS930, lokówko-suszarka HP8662, suszarka HP8270, szczotka obrotowa HP8664 oraz lokówka stożkowa HP8619, które będą szeroko promowana na youtube i vod.

 

 Dereszowska wzięła także udział w ostatniej konferencji prasowej Philips Znajdź Klucz do Innowacji, na której ogłoszono jej współpracę z marką. - Produkty marki Philips cenię i używam od lat, dlatego, gdy dostałam propozycję bycia ambasadorką, i to w dodatku całej kategorii Pielęgnacji Kobiecej, nie zastanawiałam się długo - zdradziła w czasie spotkania. Aktorka przekonywała także o łatwości stylizacji włosów z urządzeniami Philips, które pozwalają jej na samodzielne przygotowanie fryzury i tym samym zaoszczędzanie cennego czasu oraz chwaliła zestaw do domowej depilacji IPL Philips Lumea i nowość marki Philips - urządzenie do domowej mikrodermabrazji VisaCare.

 

Swoim wizerunkiem Anna Dereszowska kategorię Pielęgnacji Kobiecej marki Philips będzie wspierała przez najbliższy rok. Można więc spodziewać się kolejnych materiałów i wydarzeń z udziałem gwiazdy.

Anna Dereszowska

Anna Dereszowska

Dodatkowych informacji udziela:

W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

.

O spółce Royal Philips

Spółka Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) to zdywersyfikowana firma działająca na rynku ochrony zdrowia i produktów konsumenckich, dążąca do poprawy jakości ludzkiego życia dzięki innowacjom technologicznym z dziedziny ochrony zdrowia, produktów konsumenckich i oświetlenia. Philips posiada siedzibę w Holandii i zatrudnia około 115 000 pracowników oraz oferuje swoje produkty i usługi w ponad 100 krajach na całym świecie. Sprzedaż produktów firmy osiągnęła w 2013 r. wartość 23,3 mld EUR, co daje jej czołową pozycję na rynku sprzętu medycznego stosowanego w kardiologii i intensywnej opiece medycznej oraz systemów monitorowania zdrowia pacjenta, a także energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych i nowych technologii oświetleniowych oraz golarek i produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Aktualne informacje o spółce Philips publikowane są na stronie www.philips.com/newscenter.

.