Philips z Effie za kampanię "6 tygodni wakacji od depilacji"

październik 23, 2014

6 października podczas uroczystej Gali wręczono nagrody Effie Awards 2014 dla najefektywniejszych kampanii marketowych. Do tegorocznej edycji konkursu Effie zostało zgłoszonych 170 kampanii w 20 kategoriach, a wśród wyróżnionych w kategorii dobra konsumenckie znalazł się zespół Philips Polska. Brązową statuetką nagrodzono kampanię Philips Lumea „6 tygodni wakacji od depilacji" opracowaną we współpracy z agencjami Ogilvy & Mather i VML Poland. Philips Lumea to innowacyjny i dający trwałe efekty zestaw do depilacji oparty na technologii IPL (Intense Pulsed Light - intensywne światło pulsacyjne) przeznaczony do użytku domowego.

 

Oficjalne działania zainicjowane zostały przez spotkanie dla mediów w atelier Dawida Wolińskiego, a kluczowe aktywności opierały się na komunikacji w internecie, w kinach, we współpracy z dermatologiem oraz promocji – satysfakcji gwarantowanej.

 

Cele kampanii zostały osiągnięte - Philips zdobył pozycję lidera, zdobywając pierwsze miejsce w kategorii domowej depilacji IPL, a sam rynek IPL w Polsce wzrósł o 190%. - Lumea wchodziła na mały i dotąd nieznany kobietom rynek, a wykorzystanie działań typu „women2women” w kilku kanałach pozwoliło nam uwiarygodnić przekaz i przekonać kobiety do zupełnie nowego sposobu depilacji. Sukces Philipsa był też sukcesem całego segmentu - zauważa Urszula Uchańska, Marketing Director CEE Philips.

 

Dodatkowych informacji udziela:

W przypadku pytań, prosimy o kontakt.

.

O spółce Royal Philips

Spółka Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) to zdywersyfikowana firma działająca na rynku ochrony zdrowia i produktów konsumenckich, dążąca do poprawy jakości ludzkiego życia dzięki innowacjom technologicznym z dziedziny ochrony zdrowia, produktów konsumenckich i oświetlenia. Philips posiada siedzibę w Holandii i zatrudnia około 115 000 pracowników oraz oferuje swoje produkty i usługi w ponad 100 krajach na całym świecie. Sprzedaż produktów firmy osiągnęła w 2013 r. wartość 23,3 mld EUR, co daje jej czołową pozycję na rynku sprzętu medycznego stosowanego w kardiologii i intensywnej opiece medycznej oraz systemów monitorowania zdrowia pacjenta, a także energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych i nowych technologii oświetleniowych oraz golarek i produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Aktualne informacje o spółce Philips publikowane są na stronie www.philips.com/newscenter.

.