Philips wprowadza limitowaną edycję Sonicare Pink

październik 23, 2014

Współczesne kobiety starają się dbać o swój wygląd i zdrowie. Równie istotne jest jednak, by stosowane przez nas urządzenia były wygodne w użyciu i miały ładny wygląd, tak by z dumą można było wystawić je w łazience. Właśnie, dlatego Philips wprowadza do portfolio wielokrotnie nagradzanych szczoteczek sonicznych DiamondClean limitowaną wersję w różowej kolorystyce. Równocześnie, aby przekonać kobiety do regularnego czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, różową wersję kolorystyczną zyskał także AirFloss.

 

Sonicare DiamondClean opiera się na opatentowanej technologii Philips Sonicare wykorzystującej fale dźwiękowe, która zapewnia intensywne i dynamiczne czyszczenie oraz wyraźną różnicę dostrzegalną już po pierwszym użyciu. Delikatniejszy nacisk na zęby i dziąsła

niż w przypadku szczoteczki manualnej pozwala dłużej cieszyć się mocnymi i zdrowymi zębami. Główka szczoteczki Philips Sonicare zamienia pastę do zębów w natleniony, delikatnie spieniony płyn i kieruje go między zęby, na tylne powierzchnie zębów oraz miejsca wzdłuż linii dziąseł, gdzie gromadzi się płytka bakteryjna.

 

Szczoteczka zapewnia dokładną higienę całej jamy ustnej i wyjątkowe poczucie świeżości dzięki pięciu trybom pracy umożliwiającym dostosowanie sposobu i intensywności czyszczenia do indywidualnych potrzeb użytkownika i zaleceń stomatologa. Użytkowanie szczoteczki jest bardzo wygodne, a po naładowaniu baterii czas pracy urządzenia wynosi aż trzy tygodnie!

 

Poza wspaniałymi rezultatami w postaci zdrowych i białych zębów, teraz DiamondClean zyskał także kobiece, stylowe wzornictwo. Rączka szczoteczki DiamondClean posiada ceramiczne wykończenie oraz chromowany pierścień podkreślający elegancką linię szyjki.. Podświetlone menu wyboru trybu pracy szczoteczki pojawia się dopiero po jej załączeniu, a żądaną opcję można zaznaczyć,

przewijając menu jednym funkcjonalnym przyciskiem.

 

Jednak oprócz regularnego szczotkowanie dla dobrego zdrowia jamy ustnej ważne jest także czyszczenie przestrzeni między zębami. Między zębami mogą bowiem pozostawać resztki jedzenia, co może prowadzić do rozwoju bakterii, nieprzyjemnego zapachu z ust, a nawet do infekcji dziąseł. Urządzenie Philips Sonicare AirFloss korzysta z tej samej zastrzeżonej technologii nadmuchu mieszaniny powietrza i mikrokropelek między zęby w celu usuwania płytki nazębnej i osadu bakteryjnego.

 

Sonicare AirFloss ma funkcję zapewniającą ciągły natrysk strumienia mieszaniny powietrza i wody, czyszczący przestrzenie międzyzębowe w czasie poniżej 30 sekund. Teraz urządzenie posiada nową różową dyszę wylotową, ułatwiając tym samym identyfikację np. różnym członkom rodziny. Różowy AirFloss będzie tylko Twój!

 

Philips stara się łączyć swoje innowacyjne podejście pozwalające kobietom na zachowanie idealnego uśmiechu ze stylowym wyglądem urządzeń, tak by z unikatowej technologii sonicznej mogło skorzystać jak najwięcej z nas. – W Philipsie zdajemy sobie sprawę, że współcześnie kobiety wymagają więcej od swoich produktów urodowych oraz że poszukują urządzeń, które wydobędą ich naturalne piękno. Dlatego też nasi projektanci pracowali, by połączyć wysoką jakość Sonicare z eleganckim, damskim designem - tłumaczy Sinead Kwant, Category Leader for Philips Oral Healthcare.

 

Rekomendowane ceny detaliczne brutto modeli Sonicare z edycji limitowanej wynoszą:

 

Pink DiamondClean HX9362/67- 929 PLN

 

Pink Airfloss HX8221/02 - 499 PLN

 

Philips Sonicare 1

Philips Sonicare 2

Philips Sonicare 3

Philips Sonicare 4

Philips Sonicare 5

Philips Sonicare 6

Philips Sonicare 7

Dodatkowych informacji udziela:

Izabela Rogulska
PR Manager Philips Consumer Lifestyle
Al. Jerozolimskie 195B
02-222 Warszawa, Polska
e-mail: izabela.rogulska@philips.com

.

O Royal Philips

Spółka Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) to zdywersyfikowana firma działająca na rynku ochrony zdrowia i produktów konsumenckich, dążąca do poprawy jakości ludzkiego życia dzięki innowacjom technologicznym z dziedziny ochrony zdrowia, produktów konsumenckich i oświetlenia. Philips posiada siedzibę w Holandii i zatrudnia około 115 000 pracowników oraz oferuje swoje produkty i usługi w ponad 100 krajach na całym świecie. Sprzedaż produktów firmy osiągnęła w 2013 r. wartość 23,3 mld EUR, co daje jej czołową pozycję na rynku sprzętu medycznego stosowanego w kardiologii i intensywnej opiece medycznej oraz systemów monitorowania zdrowia pacjenta, a także energooszczędnych rozwiązań oświetleniowych i nowych technologii oświetleniowych oraz golarek i produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Aktualne informacje o spółce Philips publikowane są na stronie www.philips.com/newscenter.

.