Konsumenckie
Produkty
NOWOŚĆ
Saeco Incanto W pełni automatyczny ekspres do kawy

Saeco Incanto W pełni automatyczny ekspres do kawy

6 rodzajów napojów, Zintegrowany pojemnik na mleko, Srebrny, AquaClean HD8918/31

Rozwiązywanie problemów

Ekspres do kawy Philips/Saeco przecieka

Obecność wody pod ekspresem do kawy Philips/Saeco może mieć kilka powodów — nie wskazuje to bezpośrednio na usterkę techniczną. Dowiedz się więcej.

Jaki jest kolor wody pod urządzeniem?

  • Jeśli woda pod urządzeniem jest czysta, brązowa lub zawiera drobiny kawy, przyczyn może być wiele. Poznaj wszystkie możliwe przyczyny i rozwiązania przedstawione w filmie lub zapoznaj się z poniższymi szczegółowymi informacjami.

  • Jeśli pod ekspresem znajduje się dużo czystej wody. Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, aby uzyskać pomoc, ponieważ urządzenie może wymagać serwisu.

Uwaga: Film pomocniczy dotyczy wszystkich w pełni automatycznych ekspresów do kawy, nie tylko wymienionych modeli.

Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

Przyczyna 1: Tacka ociekowa jest pełna i wylewa się z niej woda

Zawsze we właściwym czasie opróżniaj tackę ociekową.

Dostępne są dwie tacki ociekowe: jedna pod kranikiem i jedna za klapką serwisową. Aby zapobiec przepełnianiu się tacek ociekowych podczas parzenia kawy:
Po wyświetleniu komunikatu „EMPTY DRIP TRAY” (opróżnij tackę ociekową) opróżnij wewnętrzną tackę (opcjonalnie)

  • Opróżnij zewnętrzną tackę ociekową, gdy na pokrywce pojawi się wskaźnik jej zapełnienia
  • Przed rozpoczęciem usuwania kamienia z urządzenia sprawdź, czy tacki ociekowe są puste
  • Upewnij się, że urządzenie znajduje się na poziomej powierzchni

Przyczyna 2: Tacka ociekowa została usunięta podczas użytkowania

Jeśli tacka ociekowa jest usunięta, nie mogą się na niej gromadzić krople wody, które spadają z modułu parzenia. Jest to zjawisko normalne. Osusz miejsce pod urządzeniem.

Przyczyna 3: Moduł parzenia lub szuflada na pozostałości kawy są zatkane

Wyczyść moduł parzenia i szufladę na pozostałości kawy

  1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż nie będzie ono wydawać żadnych dźwięków (może to potrwać do 15–20 sekund)
  2. Wyjmij moduł parzenia i opłucz go świeżą wodą, zwracając szczególną uwagę na filtr
  3. Wyczyść miejsce pod modułem parzenia wilgotną szmatką
  4. Włóż z powrotem moduł parzenia, pojemnik na ziarna kawy i tackę ociekową, a następnie zamknij klapkę serwisową
  5. Ponownie włącz urządzenie

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HD8918/31 , HD8915/09 , EP3550/00 , SM3061/10 , EP4050/10 , HD8925/01 , HD8925/09 , HD8921/09 , HD8922/09 , HD8918/41 , HD8652/59 , HD8829/09 , HD8827/09 , HD8916/09 , HD9712/11 , HD8927/09 , HD8924/09 , HD8834/19 , HD8902/01 , HD8977/01 , HD8975/01 , HD8906/01 , HD8904/01 , HD8847/19 , HD8831/09 , HD8834/09 , HD8832/09 , HD8917/09 , HD8919/59 , HD8858/01 , HD8859/01 , HD8651/19 , HD8914/09 , HD8651/29 , HD8821/09 , HD8911/09 , HD8847/09 , HD8844/09 , HD8824/09 , HD8650/19 , HD8650/29 , HD8743/31 , HD8968/01 , HD9712/01 , HD8752/84 , HD8753/94 , HD8753/79 , HD8752/99 , HD8645/09 , HD8650/09 , HD8651/09 , HD8643/09 , HD8768/29 , HD8869/09 , HD8862/09 , HD8965/01 , HD8325/79 , HD8327/99 , HD8766/09 , HD8966/01 , HD8964/01 , HD8763/09 , HD8763/19 , HD8768/09 , HD8761/09 , HD8769/19 , HD8769/09 , HD8761/01 , HD8953/09 , HD8954/09 , HD8953/19 , HD8857/09 , HD8750/99 , HD8756/09 , HD8855/09 , HD8750/19 , HD8852/09 , HD8752/89 , HD8753/89 , HD8753/19 , HD8327/09 , HD8753/81 , HD8752/61 , HD8752/49 , HD8751/11 , HD8752/41 , HD8751/19 , RI9914/01 , HD8745/01 , RI9702/02 , RI9702/01 , HD8839/32 , HD8838/02 , HD8833/12 , HD8747/03 , HD8745/03 , HD8323/09 , HD8944/09 , HD8943/29 , HD8943/19 , HD8856/09 , HD8854/09 , HD8838/09 , HD8837/09 , HD8836/29 , HD8836/19 , HD8833/19 , HD8747/09 , HD8745/19 , HD8745/09 , HD8743/19 , HD8325/09 , HD8325/01 , HD8856/01 , RI9752/11 , RI9829/11 , RI9826/11 , RI9757/01 , RI9755/11 , RI9833/61 , RI9724/01 , RI9822/01 , RI9304/11 , RI9304/21 , HD8854/01 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!