PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Kawa parzona w ekspresie Philips jest wodnista

    Opublikowano dnia 23 stycznia 2023 r.

    Jeśli ekspres Philips parzy wodnistą kawę, istnieje kilka możliwych przyczyn tego problemu. Sprawdź możliwe przyczyny i rozwiązania poniżej.

     

    Przy pierwszym użyciu ekspresu do kawy jest rzeczą normalną, że pierwsza parzona kawa może być nieco wodnista, ponieważ system potrzebuje czasu na dostosowanie.
    Zaparz więcej filiżanek kawy, aby urządzenie mogło zoptymalizować proces ekstrakcji i zbitą konsystencję zmielonej kawy.
    Pamiętaj o cotygodniowym opłukiwaniu bloku zaparzającego, gdyż zanieczyszczony filtr bloku zaparzającego może negatywnie wpływać na przepływ wody lub smak kawy. Czyść blok zaparzający zgodnie z poniższą instrukcją lub obejrzyj film instruktażowy:
    1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż całkowicie się wyłączy i przestanie wydawać dźwięki (zajmuje to około 15–20 sekund).
    2. Otwórz klapkę serwisową i wyjmij blok zaparzający.
    3. Dokładnie wypłucz blok zaparzający w letniej wodzie i pozostaw do wyschnięcia, zanim umieścisz go z powrotem w urządzeniu.
    Play Pause
    Możliwe, że podczas regulowania ustawienia młynka i wyboru drobniejszego mielenia kawy, pokrętło zostało przypadkowo przekręcone zbyt daleko, co doprowadziło do sytuacji, w której dwa kamienie do mielenia znalazły się zbyt blisko siebie. Jeśli kawa jest zbyt drobno mielona, może nie wchłaniać wody.

    Aby rozwiązać ten problem, wystarczy ponownie ustawić młynek na grubsze mielenie, obracając pokrętło znajdujące się w pojemniku na ziarna kawy na wyższą wartość lub większe ziarna kawy.
     
    Play Pause
    Pojemność naczynia, ustawienie aromatu i młynka to ustawienia, które mogą mieć wpływ na moc kawy. Zalecamy wypróbowanie wielu ustawień.

    Aby na przykład zwiększyć moc, wybierz najwyższe ustawienie aromatu, ustaw młynek w pozycji drobniejszego mielenia i wybierz średnią objętość naczynia.
     
    Otwórz pokrywkę lejka na zmieloną kawę i sprawdź, czy nie jest zatkany. Jeśli lejek na zmieloną kawę jest zatkany, można go odblokować, postępując zgodnie z poniższymi instrukcjami:
    1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż całkowicie się wyłączy.
    2. Wyjmij blok zaparzający z urządzenia.
    3. Otwórz pokrywkę lejka na zmieloną kawę i włóż do niego uchwyt łyżki.
    4. Przesuwaj uchwyt łyżki w górę i w dół, aż zmielona kawa, która zapycha lejek, przestanie go zatykać
    Jeśli powyższe rozwiązania nie spowodują ustąpienia problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
    Play Pause
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.