PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Akumulator Philips Lumea Prestige szybko się rozładowuje

    Opublikowano dnia 09 April 2024

    Jeśli niepokoisz się niską wydajnością akumulatora urządzenia Philips Lumea Prestige, zapoznaj się z możliwymi przyczynami tego problemu i dowiedz się, jak rozwiązać go samodzielnie.

    Jeśli urządzenia Philips Lumea Prestige nie jest w pełni naładowane w momencie rozpoczęcia zabiegu, akumulator rozładuje się podczas wykonywania zabiegu na całym ciele. Zalecamy pełne naładowanie urządzenia przed rozpoczęciem zabiegu lub korzystanie z zasilania sieciowego.

    Akumulator urządzenia Philips Lumea nie jest wystarczająco naładowany, aby wykonać zabieg na całym ciele. Zalecamy korzystanie z urządzenia podłączonego do zasilania sieciowego podczas wykonywania zabiegów na dużych obszarach ciała, takich jak nogi lub ramiona. W przypadku niewielkich lub trudniej dostępnych miejsc takich jak twarz, obszary pod pachami lub okolice bikini, korzystaj z urządzenia na zasilaniu akumulatorowym.

    Jeśli po wypróbowaniu powyższych porad czas pracy akumulatora urządzenia Lumea nadal nie jest zadowalający, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.