Jak możemy pomóc?

Instrukcje oraz dokumentacja

Asystent połączeń

Pomaga podłączyć urządzenia do telewizora.

Gwarancja

Warunki gwarancji różnią się, w zależności od produktu. Można je znaleźć w instrukcji obsługi produktu lub na ulotce dołączonej do opakowania. Jeśli nie możesz znaleźć warunków gwarancji danego produktu w Internecie, skontaktuj się z naszym Centrum kontaktowym. Wzór gwarancji ogólnej odnajdziesz w pliku pdf poniżej.

Znajdź autoryzowane centrum serwisowe

Oprogramowanie i sterowniki

  • Aktualizacja oprogramowania sprzętowego — Oprogramowanie

    version:2.08, html plik , 592 B, opublikowane 17 czerwca 2016

    Pobierz plik

Skontaktuj się z nami

Masz pytania dotyczące Screeneo 2.0?

Zadzwoń do nas

Zadzwoń do nas 022 583 4397
Od poniedziałku do piątku 08:00 - 18:00

Ostatnio wyświetlone produkty

Być może zainteresują cię też