Kod błędu

E1, sygnał błędu systemu

Przyczyna

Wystąpił błąd systemu.

Rozwiązanie

  1. Odłącz urządzenie od zasilacza i podłącz je ponownie. Następnie spróbuj ponownie uruchomić urządzenie.
  2. Jeśli w urządzeniu nadal występuje kod błędu E1, należy przekazać je do centrum serwisowego firmy Philips lub skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.

Kod błędu

E2, sygnał zbyt niskiej temperatury

Przyczyna

Temperatura jest zbyt niska.

Rozwiązanie

Sprawdź, czy temperatura w pomieszczeniu, w którym urządzenie jest używane, przechowywane lub ładowane, wynosi powyżej 5°C. Jeśli urządzenie jest używane i przechowywane w prawidłowej temperaturze i nadal wyświetla kod błędu E2, należy przekazać je do centrum serwisowego firmy Philips lub skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.

Kod błędu

E3, sygnał zbyt wysokiej temperatury

Przyczyna

Temperatura jest zbyt wysoka.

Rozwiązanie

Sprawdź, czy temperatura w pomieszczeniu, w którym urządzenie jest używane, przechowywane lub ładowane, wynosi poniżej 35°C. Nie wystawiaj urządzenia na bezpośrednie działanie promieni słonecznych lub wysokich temperatur (w pobliżu gorących pieców, w kuchenkach mikrofalowych lub na kuchenkach indukcyjnych). Jeśli urządzenie jest używane i przechowywane w prawidłowej temperaturze i nadal wyświetla się kod błędu E3, należy przekazać je do centrum serwisowego firmy Philips lub skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.

Kod informacyjny

i1, sygnał informacyjny zbiornika brudnej wody

Przyczyna

Zbiornik brudnej wody jest pełny.

Rozwiązanie

Opróżnij zbiornik brudnej wody.

Kod informacyjny

i3, sygnał zablokowanej nasadki AquaSpin

Przyczyna

Nasadka AquaSpin jest zablokowana. Jest to wyłącznik bezpieczeństwa na wypadek, gdyby w nasadce utknął jakiś przedmiot (np. przewód zasilający lub zabawka).

Rozwiązanie

Sprawdź, czy w szczotkach, łożyskach, częściach silnika i nasadkach nie ma włosów lub innych przeszkód, i usuń je. Jeśli nie ma żadnych ciał obcych, wyłączenie i włączenie urządzenia może rozwiązać problem.

Kod informacyjny

i5, otwory wlotowe powietrza są zablokowane

Przyczyna

Otwory wlotowe powietrza są zablokowane.

Rozwiązanie

Sprawdź, czy otwory wlotowe powietrza nie są zatkane, i odblokuj je. Jeśli to nie rozwiąże problemu, sprawdź cały kanał powietrza pod kątem zatorów i usuń je. Dotyczy to dyszy, rury i filtra mokrego.

Kod informacyjny

i6, wyjmij wtyczkę z gniazdka przed użyciem

Przyczyna

Wyjmij wtyczkę z gniazdka przed użyciem.

Rozwiązanie

Wyjmij wtyczkę urządzenia z gniazdka elektrycznego. W przeciwnym razie nie włączy się. Urządzenie może być podłączone do sieci elektrycznej tylko podczas korzystania z funkcji AutoClean.

Kod informacyjny

i7, podłączono niewłaściwą ładowarkę

Przyczyna

Podłączono niewłaściwą ładowarkę.

Rozwiązanie

Urządzenie można ładować wyłącznie za pomocą dołączonego zasilacza. Należy używać wyłącznie zasilacza 34 V – S036–1A340100HE. Właściwy numer zasilacza znajduje się na zasilaczu.

AutoClean

Automatyczny cykl samoczyszczenia​

Przypomnienie, konieczna wymiana szczoteczki z mikrofibry

Konieczna wymiana szczotek z mikrofibry​

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.