O akademii

Idea powstania trendbooka – czyli czego pragną mężczyźni

Mężczyźni chcą dziś świetnie wyglądać i mieć ciekawą stylizację zarostu, ale często nie wiedzą jak się do tego zabrać. To dla nich powstał Trendbook PHILIPS – źródło inspiracji i fachowe porady know-how. 35 różnorodnych stylizacji do samodzielnego wykonania we własnej łazience.

XXI wiek to czas indywidualistów. Chcemy się wyróżniać, pokazać swoją osobowość. Nieprzypadkowo mężczyźni, po latach hołdowania bezbarwnej gładkości, zaczęli cenić możliwości, które daje im zarost. Odżyła zapomniana sztuka stylizacji zarostu. Ale nowoczesność ma też swoje prawa. Żyjemy w coraz większym pędzie. Chcemy o siebie dbać, dobrze wyglądać, nadać swojej twarzy indywidualny rys nie spędzając godzin przed lustrem. Pragniemy sięgnąć po sprawdzone rozwiązania, podpowiedziane przez profesjonalistów, inspirować się najlepszymi wzorami, a przede wszystkim mieć odpowiednie narzędzia, by poradzić sobie samemu.

 

Skąd to wiemy?

Specjaliści firmy PHILIPS przystępując do pracy nad nowymi produktami, które zrewolucjonizowały podejście do stylizacji zarostu, przeprowadzili szeroko zakrojone badania. Z poziomu uniwersyteckich laboratoriów i think-tanków, zeszli na ulice polskich miast i zapytali mężczyzn jakie są ich potrzeby i oczekiwania.

Z badań przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie mężczyzn w wieku 18-45 lat wynika jednoznacznie, że aż 61 procent Polaków lubi eksperymentować z różnymi stylizacjami zarostu. Nie wyobrażają jednak sobie, by mieli na to marnować zbyt wiele czasu. Szukają prostej i skutecznej recepty na odpowiednie podcięcie wąsów i brody. Bardzo mocno wspierają ich w tym polskie kobiety, które cenią sobie estetyczny zarost u swoich mężczyzn, jako symbol męskości, siły i świadectwo indywidualizmu.

 

Czy naprawdę każdy może przy pomocy produktów PHILIPS samodzielnie stworzyć perfekcyjną stylizację swojego zarostu?

Aby to udowodnić przeprowadziliśmy na Facebooku konkurs, który wyłonił dwunastkę Ambasadorów PHILIPS – mężczyzn w różnym wieku, z innym zarostem, karnacją skóry. Od studenta, po dyrektora, od działacza społecznego po trenera fitnessu. Dla każdego z nich, jeden z najlepszych polskich barberów – Wojciech Golik z Akademii Stylizacji Zarostu PHILIPS stworzył indywidualne stylizacje, a najpopularniejszy polski projektant – Dawid Woliński ubrał ich w pasujące do ich zarostu ubrania.

 

Szybko, dobrze, samodzielnie!

Panowie dostali zadanie, by sami, pod okiem doświadczonego barbera, wystylizowali swój zarost za pomocą produktów PHILIPS. Towarzyszyliśmy im i mogliśmy się przekonać jak zmiana stylizacji zarostu wpływa nie tylko na wizerunek, ale i na samopoczucie, pewność siebie i zadowolenie Ambasadorów. Wybrane przez Dawida Wolińskiego ubrania, idealnie oddawały zmieniający się nastrój i stanowiły dopełnienie stylizacji zarostu.

 

Tak powstawał TRENDBOOK, który stanowi potężne źródło inspiracji, fachowej wiedzy know-how i jasno przedstawionych porad dotyczących stylizacji zarostu.

Znajdziecie tu 35 rozmaitych stylizacji, które są wytłumaczone i zilustrowane krok po kroku, by można je było łatwo i szybko samodzielnie wykonać za pomocą produktów PHILIPS. Naszymi modelami są Ambasadorowie PHILIPS – zwykli mężczyźni, którzy dbają o swój zarost. Dzielą się też z nami swoimi uwagami na temat stylizacji i opowiadają o swojej ciekawej drodze życiowej i wyborach, które podejmowali by dojść do tego, co osiągnęli. Czytajcie, oglądajcie, inspirujcie się i korzystajcie z nowoczesnych produktów PHILIPS, dzięki którym perfekcyjna stylizacja zarostu jest szybka i łatwa jak nigdy dotąd.

Zobacz też:

Philips na Facebooku

Philips na YouTube