PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Zmielona kawa nie wpada do filtra ekspresu Grind & Brew

    Opublikowano dnia 15 September 2022
    Jeśli świeżo zmielona kawa nie wpada do koszyka filtra, być może otwór na ziarna kawy jest zablokowany przez pozostałości zmielonej kawy. Poniżej możesz znaleźć rozwiązania tego problemu.
    Ważne jest, aby czyścić otwór na ziarna kawy co 1–2 tygodnie, aby zapobiec jego zablokowaniu. Użyj dołączonej szczoteczki. 

    Szczegółowe instrukcje dotyczące czyszczenia otworu na ziarna kawy można znaleźć w instrukcji obsługi.
    Czyszczenie otworu na ziarna kawy ekspresu Grind & Brew firmy Philips
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.