Konsumenckie
Produkty
NOWOŚĆ
Avent Aplikacja uGrow

Avent Aplikacja uGrow

Android i iOS SCD888/26

Często zadawane pytania

Czy zawsze należy się wylogować po zamknięciu aplikacji Avent uGrow?

Nie ma potrzeby wylogowywania się z aplikacji Philips Avent uGrow po każdej sesji. Jednak możesz to robić, jeśli chcesz. Dowiedz się, co się dzieje z Twoimi danymi po wylogowaniu.

Synchronizacja aplikacji

Aby zapobiec utracie danych, nie możesz się wylogować, gdy nie masz połączenia z Internetem i dane nie są zsynchronizowane. Synchronizacja odbywa się w tle i jest przeprowadzana automatycznie, jeśli masz połączenie z Internetem.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: SCD888/26 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!