Konsumenckie
Produkty
NOWOŚĆ
Avent Aplikacja uGrow

Avent Aplikacja uGrow

Android i iOS SCD888/26

Często zadawane pytania

Jak usunąć konto lub dane w aplikacji Philips Avent uGrow?

Istnieją różne sposoby usuwania i zmieniania konta lub danych w aplikacji Philips Avent uGrow. W celu poprawienia danych wystarczy wykonać następujące proste czynności.

Poinformuj nas

Jeśli chcesz usunąć konto w aplikacji uGrow, uzyskać dostęp do danych osobowych lub edytować je bądź usunąć, możesz to zrobić w dowolnym momencie. Aby skorzystać z tych możliwości, najpierw wyślij wiadomość e-mail na adres privacy@philips.com, informując nas o tym, co chcesz zrobić.

Dostęp

Możesz w dowolnym momencie zażądać dostępu do swoich danych osobowych.

Żądanie wprowadzenia poprawek

Możesz w dowolnym momencie zażądać zmiany swoich danych osobowych.

Sprzeciw

Możesz w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych.

Pytania lub zażalenia

Możesz w dowolnym momencie przekazywać nam pytania, zażalenia, wątpliwości lub sugestie.

Wycofanie zgody

Możesz w łatwy sposób może wycofać zgodę. Możesz na przykład w dowolnym momencie zrezygnować z naszych usług marketingowych, klikając przycisk rezygnacji z subskrypcji znajdujący się u dołu każdej otrzymanej od nas wiadomości e-mail.

Usuwanie

Możesz w dowolnym momencie zażądać usunięcia konta lub danych w aplikacji uGrow.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: SCD888/26 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!