Konsumenckie
Produkty
NOWOŚĆ
Avent Aplikacja uGrow

Avent Aplikacja uGrow

Android i iOS SCD888/26

Rozwiązywanie problemów

Nie mogę się wylogować z aplikacji Philips Avent uGrow

Jeśli masz problem z wylogowaniem się z aplikacji Philips Avent uGrow, można rozwiązać ten problem w prosty sposób. Dowiedz się, jak rozwiązać ten problem samodzielnie.

Podłączenie do Internetu

Jeśli wprowadzono nowe dane, a nie masz połączenia z Internetem, nie będziesz mieć możliwości wylogowania się. Najpierw trzeba nawiązać połączenie z Internetem, aby nowe dane mogły zostać zsynchronizowane z chmurą i zapisane. To oznacza, że przypadkowo nie utracisz żadnych cennych chwil ani informacji. Po nawiązaniu połączenia z Internetem synchronizacja odbywa się automatycznie.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: SCD888/26 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!