Konsumenckie
Produkty
NOWOŚĆ
Avent Aplikacja uGrow

Avent Aplikacja uGrow

Android i iOS SCD888/26

Rozwiązywanie problemów

Na osi czasu aplikacji Avent uGrow nie ma spersonalizowanych artykułów.

Jeśli w aplikacji Philips Avent uGrow nie są wyświetlane żadne spersonalizowane artykuły na Twojej osi czasu, można rozwiązać ten problem w prosty sposób. Dowiedz się, jak rozwiązać ten problem samodzielnie.

Wprowadź dane do aplikacji uGrow

Być może nie wprowadzono wystarczającej ilości danych do urządzenia monitorującego, aby został wygenerowany artykuł. Zalecamy regularne dodawanie informacji do urządzenia monitorującego. Dzięki temu będziesz otrzymywać spersonalizowane informacje w oparciu o podane dane.

Korzystaj z aplikacji uGrow w połączeniu z Internetem

Aby otrzymywać spersonalizowane artykuły, należy korzystać z aplikacji uGrow w połączeniu z Internetem. Upewnij się, że masz połączenie z Internetem.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: SCD888/26 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!