Konsumenckie
Produkty
NOWOŚĆ
Sonicare FlexCare Platinum Connected Szczoteczka soniczna z aplikacją

Sonicare FlexCare Platinum Connected Szczoteczka soniczna z aplikacją

Spersonalizowane porady, Inteligentne czujniki szczotkowania, 3 tryby, 3 poziomy intensywności, 2 główki szczoteczki HX9192/01

Rozwiązywanie problemów

Szczoteczka Philips Sonicare przestaje działać po kilku szczotkowaniach.

Jeśli uchwyt szczoteczki elektrycznej Philips Sonicare nie działa prawidłowo, można rozwiązać ten problem w prosty sposób. Samodzielnie rozwiąż problem, korzystając z tej porady.

Ładuj przez 24 godziny

Umieść uchwyt w ładowarce i ładuj go przez 24 godziny przed ponownym włączeniem. Jeśli uchwyt nadal nie ładuje się, skontaktuj się z działem obsługi klienta.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HX9192/01 , HX9192/02 , HX8911/01 , HX6311/07 , HX9112/02 , HX9182/10 , HX9142/10 , HX6011/05 , HX7012/05 , HX6023/05 , HX6021/05 , HX6013/05 , HX6972/10 , HX6032/05 , HX6042/05 , HX6730/33 , HX6932/34 , HX6781/02 , HX6995/10 , HX6986/03 , HX6031/11 , HX7002/05 , HX6511/50 , HX6381/02 , HX6041/11 , HX6731/02 , HX1622/02 , HX1610/02 , HX1630/02 , HX6511/02 , HX2012/30 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!