1
Produkty

Sonicare DiamondClean Szczoteczka soniczna

5 programów, 2 główki szczoteczki, Szklanka do ładowania, etui podróżne HX9392/39

Rozwiązywanie problemów

Szczoteczka do zębów Philips Sonicare DiamondClean nie ładuje się

Szczoteczka do zębów Philips Sonicare DiamondClean lub DiamondClean Smart nie ładuje się? Sprawdź możliwe przyczyny oraz rozwiązania i wypróbuj je, aby rozwiązać ten problem samodzielnie.

Rączka nie jest w pełni naładowana

Umieść rączkę na ładowarce. Jeśli wskaźnik poziomu naładowania akumulatora (znajdujący się pod oznaczeniami trybów) zacznie migać albo jeśli usłyszysz sygnał dźwiękowy, oznacza to, że trwa ładowanie szczoteczki. Ładuj szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean przez 24 godziny.

Nie użyto oryginalnej ładowarki

Upewnij się, że korzystasz z oryginalnej ładowarki dołączonej do szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean lub DiamondClean Smart. Części do ładowania (baza ładująca, szklanka do ładowania; etui podróżne) nie można używać wymiennie.

Gniazdko elektryczne nie działa

Spróbuj podłączyć inne urządzenie do tego samego gniazdka elektrycznego. Jeśli to urządzenie również nie działa prawidłowo, problem może dotyczyć gniazdka elektrycznego. Wypróbuj inne gniazdko elektryczne, aby w pełni naładować szczoteczkę do zębów Philips Sonicare. Może być konieczne zresetowanie gniazdka GFCI.

Powierzchnia lub inne ładowarki powodują zakłócenia

Metalowe powierzchnie lub inne ładowarki mogą zakłócać działanie ładowarki szczoteczki DiamondClean lub DiamondClean Smart. Upewnij się, że ładowarka nie została umieszczona na metalowej powierzchni lub w pobliżu innych ładowarek. Ułóż ładowarkę w innej pozycji i spróbuj ponownie.

Szczoteczka jest nieprawidłowo umieszczona w szklance do ładowania

Upewnij się, że dolna część szczoteczki do zębów dotyka środka szklanki do ładowania lub maty do ładowania.

Nie zostało zaktualizowane oprogramowanie sprzętowe

Uwaga: To rozwiązanie dotyczy wyłącznie szczoteczek DiamondClean Smart. Jeśli masz szczoteczkę do zębów DiamondClean Smart, wykonaj poniższe czynności, aby sprawdzić, czy rączka szczoteczki ma zainstalowaną najnowszą wersję oprogramowania sprzętowego:

  1. Zaktualizuj lub pobierz najnowszą wersję aplikacji Philips Sonicare ze sklepu App Store lub Google Play.
  2. Otwórz aplikację Philips Sonicare
  3. Dotknij ikony menu w lewym górnym rogu.
  4. Przejdź do sekcji [Moje produkty] (My Products).
  5. Wybierz swoją szczoteczkę do zębów.
  6. Wybierz pozycję [Aktualizacja rączki] (Handle update), aby sprawdzić, czy są dostępne aktualizacje.

Jeśli są dostępne aktualizacje, zaktualizuj oprogramowanie sprzętowe rączki, postępując zgodnie z instrukcjami z aplikacji Philips Sonicare.

Czy to nie pomogło?

Jeżeli nie udało się rozwiązać problemu, korzystając z opisanych rozwiązań, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HX9392/39 , HX9334/41 , HX9954/57 , HX9924/47 , HX9924/27 , HX9924/17 , HX9924/07 , HX9903/13 , HX9903/03 , HX9394/40 , HX9312/04 , HX9372/04 , HX9362/67 , HX9352/04 , HX9332/04 , HX9342/02 , HX9382/04 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!