1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    Sonicare AirFloss Ładowany irygator

    1 końcówka w zestawie HX8261/01

    Rozwiązywanie problemów

    Dysza urządzenia AirFloss psuje się lub nie schodzi

    Jeśli nie można zdjąć dyszy z uchwytu urządzenia Philips Sonicare AirFloss lub jeśli łatwo się psuje, poniżej znajdziesz rozwiązanie tego problemu.

    Nie można zdjąć dyszy

    Jeśli nie można zdjąć dyszy z uchwytu urządzenia AirFloss ważne jest, aby nie zginać ani nie przekręcać dyszy podczas jej zdejmowania.

    Poniżej można znaleźć wskazówki dotyczące wykonania tej czynności:

    1. Chwyć dyszę / końcówkę dyszy. Możesz ułatwić sobie tę czynność, trzymając ją przez ręcznik lub szmatkę
    2. Prostym ruchem zdejmij dyszę/końcówkę dyszy z uchwytu
    3. Po zdjęciu dyszy załóż ją i ponownie zdejmij kilka razy

    Uwaga: upewnij się, że używasz właściwego typu dyszy.

    Dysza łatwo się psuje

    Jeśli dysza Philips AirFloss łatwo się psuje, upewnij się, że używasz właściwego typu dyszy. Dyszy AirFloss Pro i Ultra nie można używać wymiennie.

    Obejrzyj film poniżej, aby uzyskać więcej informacji.


    Czy wykonanie powyższych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.
    Play Pause

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HX8261/01 , HX8438/01 , HX8443/71 , HX8491/01 , HX8492/48 , HX8492/46 , HX8491/03 , HX8332/03 , HX8462/01 , HX8391/03 , HX8391/02 , HX8032/07 , HX8341/01 , HX8331/01 , CRP857/01 , HX8221/02 , HX8012/33 , HX8012/07 , HX8281/02 , HX8241/02 , HX8211/02 , HX8210/22 , HX8002/05 , HX8181/02 , HX8141/02 , CRP122/01 . więcej Mniej

    Nie tego szukasz?

    Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

    Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!