Istnieje kilka możliwych przyczyn:
Rozwiązywanie problemów
Odkurzacz Philips PowerPro Aqua podaje mniej wody niż zwykle
Przyczyna: Wkładka z mikrofibry nie jest prawidłowo założona
Wkładka z mikrofibry zakrywa pasek i blokuje przepływ wody przez niego.
- Sprawdź, czy paski na rzep na mopie i paski na rzep na zbiorniku wody są idealnie dopasowane.
- Sprawdź również, czy część mopa, na której znajdują się paski, jest skierowana na zewnątrz, z dala od dna zbiornika wody.
Przyczyna: Pasek zwilżający jest zablokowany przez nagromadzony osad
- Wyjmij pasek zwilżający. Wypłucz go dokładnie i wytrzyj suchą szmatką.
- Możesz zamoczyć pasek na noc w roztworze składającym się z octu i wody (wymieszanych w proporcjach 1:3). Po wymoczeniu dokładnie wypłucz pasek i wytrzyj go suchą szmatką.
Przyczyna: Zbiornik wody jest pusty lub niemal pusty
Napełnij zbiornik wodą
Przyczyna: Korzystasz z mopa z mikrofibry, który nie został dostarczony przez firmę Philips
Należy używać wyłącznie oryginalnej wkładki z mikrofibry firmy Philips. Te wkładki z mikrofibry można zakupić u sprzedawców produktów firmy Philips lub bezpośrednio w sklepie internetowym firmy Philips, podając numer modelu: FC8063.