1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    Odkurzacz myjący

    Odkurza, myje i suszy, Technologia Triple-Acceleration, Oszczędza czas i zużycie wody, Do wszystkich twardych podłóg FC7088/01

    Rozwiązywanie problemów

    Philips AquaTrio Pro pozostawia na podłodze ślady wody

    Może być kilka przyczyn tego, że odkurzacz Philips AquaTrio Pro pozostawia na podłodze ślady wody. Sprawdź z odkurzaczem wszystkie możliwe przyczyny.

    Urządzenie było poruszane na boki

    Poruszaj urządzeniem tylko do przodu i do tyłu.

    Przesunięto włączone urządzenie przez próg

    Szczotki mopujące zawsze powinny mieć kontakt z podłogą. Aby uniknąć powstawania śladów wody na podłodze i rozpryskiwania się wody z nasadki mopującej, wyłącz urządzenie, zanim przeciągniesz je przez próg.

    Urządzenie zostało podniesione z podłogi natychmiast po wyłączeniu

    Po wyłączeniu urządzenia przesuń je kilkakrotnie do przodu i do tyłu, aby usunąć płyn znajdujący się między dwiema szczotkami mopującymi. Jeśli wyłączysz urządzenie i natychmiast po tym je podniesiesz, woda wypłynie spomiędzy szczotek na podłogę.

    Kółka są zablokowane

    Sprawdź stan kółek. Usuń brud, który blokuje kółka.

    Jeśli powyższa odpowiedź nie pomoże rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: FC7088/01 .

    Nie tego szukasz?