PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Urządzenie Philips OneBlade nie działa

    Opublikowano dnia 9 marca 2023 r.
    Jeśli urządzenie OneBlade nie działa, poniższe wskazówki dotyczące usuwania problemów mogą pomóc Ci w znalezieniu rozwiązania.

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
    Ze względów bezpieczeństwa urządzenie Philips OneBlade działa tylko bezprzewodowo. Sprawdź, czy urządzenie OneBlade jest podłączone do gniazdka elektrycznego. Jeśli tak, odłącz je i spróbuj włączyć jeszcze raz. Urządzenie powinno działać.
    Przewodowe użytkowanie urządzenia Philips OneBlade

    Być może urządzenie OneBlade nie zostało prawidłowo naładowane. Aby naładować urządzenie OneBlade, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

    1. Wyłącz urządzenie OneBlade.
    2. Podłącz wtyczkę przewodu ładującego do gniazda w dolnej części urządzenia OneBlade, a przewód ładowarki do dowolnego gniazdka elektrycznego 120 V AC. Upewnij się, że do ładowania urządzenia OneBlade używasz oryginalnego adaptera firmy Philips.
    Ładowanie urządzenia Philips OneBlade
    Upewnij się, że ostrze nie jest zapchane włosami ani nie wykazuje oznak zużycia. Jeśli jest zapchane, spróbuj je wypłukać lub mocz w letniej wodzie do momentu usunięcia wszystkich włosów i zabrudzeń. Nie stukaj ostrzem o twardą powierzchnię, np. o zlew, ponieważ może to je uszkodzić. 
    Jeśli ostrze wygląda na uszkodzone, wymień je na nowe. Aby kupić nowe ostrza do urządzenia Philips OneBlade, odwiedź nasz sklep internetowy
    Czyszczenie urządzenia Philips OneBlade
    Niektóre modele urządzenia OneBlade są wyposażone w blokadę podróżną. Po jej włączeniu nie będzie można uruchomić urządzenia. Aby wyłączyć blokadę podróżną, naciśnij i przytrzymaj wyłącznik przez 3 sekundy.
    Jeśli Twój model urządzenia OneBlade jest wyposażony w wyświetlacz cyfrowy, po włączeniu blokady podróżnej na wyświetlaczu pojawi się symbol kłódki.
    Wyłączanie blokady podróżnej urządzenia Philips OneBlade
    Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, urządzenie OneBlade może być uszkodzone wewnątrz. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany urządzenia OneBlade.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.