Konsumenckie
Produkty
OneBlade

OneBlade

OneBlade: przycinanie, modelow. i gol., Przycina zarost, nie podrażnia skóry, 3 nasadki do zarostu, Na mokro/na sucho, bateria NiMH QP2520/20

Rozwiązywanie problemów

Urządzenie Philips OneBlade nie działa

Urządzenie Philips OneBlade może nie działać z kilku powodów. Poniżej znajdziesz najczęstsze problemy i sposoby na ich rozwiązanie.

Ostrze jest zablokowane lub uszkodzone

Sprawdź ostrze. Ostrze może być zablokowane. Opłucz ostrze pod bieżącą, ciepłą wodą lub wymień je, jeśli jest uszkodzone. Jeśli ostrze jest zaklinowane, spróbuj je zanurzyć w letniej wodzie.

Urządzenie się nie ładuje

Sprawdź wskaźnik ładowania. Podczas ładowania wskaźnik ładowania na zasilaczu (modele QP252*) lub na urządzeniu (wszystkie inne modele) świeci się. Jeśli wskaźnik ładowania akumulatora nie świeci się, sprawdź, czy nie nastąpiła awaria zasilania i czy w gniazdku elektrycznym jest napięcie. Jeśli nie ma awarii zasilania, a w gniazdku elektrycznym jest napięcie, a mimo tego wskaźnik ładowania akumulatora nadal się nie świeci, zasilacz lub urządzenie mogą być uszkodzone.

Produkt jest podłączony do gniazdka elektrycznego

Urządzenie OneBlade jest przeznaczone do użycia z pianką lub żelem bądź pod prysznicem. Ze względów bezpieczeństwa urządzenie nie działa, gdy jest podłączone do gniazdka elektrycznego, ponieważ bliskość wody i prądu stanowiłaby zagrożenie dla użytkownika. Przed użyciem upewnij się, że urządzenie jest odłączone.

Model QP6520: blokada podróżna jest włączona

Sprawdź, czy blokada podróżna jest włączona. Naciśnij i przytrzymaj wyłącznik przez 3 sekundy, aby wyłączyć tryb blokady podróżnej.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: QP2520/20 , QP2530/20 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!