PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Z elektronicznej niani Philips Avent nie dobiega dźwięk

    Opublikowano dnia 2019-11-17

    Czy w elektronicznej niani Philips Avent nie działa dźwięk? A może, korzystając z elektronicznej niani Philips Avent, nie słyszysz swojego dziecka? Sprawdź możliwe przyczyny oraz rozwiązania i wypróbuj je, aby rozwiązać problem samodzielnie.

    Naciśnij przycisk +, aby zwiększyć poziom głośności w odbiorniku elektronicznej niani Philips Avent. Na wyświetlaczu po naciśnięciu przycisku + zostanie wyświetlony aktualny poziom głośności. Odbiornik emituje sygnały dźwiękowe dla każdego ustawienia głośności. Po ustawieniu maksymalnego poziomu głośności odbiornik emituje dwa sygnały dźwiękowe.

    przycisk zwiększania głośności elektronicznej niani philips avent

    Ustaw wyższy poziom czułości mikrofonu nadajnika elektronicznej niani Philips Avent, wykonując poniższe czynności:

    1. Wybierz „Czułość” (Sensitivity) w menu nadajnika za pomocą przycisków + i -, a następnie naciśnij przycisk OK, aby potwierdzić
    2. Naciśnij przycisk +, aby zwiększyć poziom czułości według własnego uznania
    3. Naciśnij przycisk OK, aby potwierdzić wybór ustawień

    Zasięg działania urządzenia wynosi 330 metrów na zewnątrz i do 50 metrów wewnątrz budynku. Zasięg działania elektronicznej niani Philips Avent zmienia się w zależności od otoczenia i czynników powodujących zakłócenia.

    Umieść nadajnik i odbiornik obok siebie i ponownie sprawdź działanie niani. Jeśli problem został rozwiązany, zalecamy zmniejszenie odległości pomiędzy nadajnikiem a odbiornikiem.

    Gdy system działa nieprawidłowo, możesz spróbować zresetować elektroniczną nianię Philips Avent, wykonując poniższe czynności. Twoje własne ustawienia, takie jak tryb użytkownika, ustawienia obrazu, ustawienia dźwięku czy wybór kołysanki, nie zostaną utracone po zresetowaniu urządzenia.

    1. Wyłącz odbiornik
    2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk -
    3. Włącz odbiornik, przytrzymując naciśnięty przycisk -

    Jeżeli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.