Konsumenckie
Produkty
Viva Collection Czajnik

Viva Collection Czajnik

2200 W, 1, 7 l, Stal szlachetna, Czajnik HD9357/11

Rozwiązywanie problemów

Czajnik firmy Philips się nie włącza

Jeśli czajnik firmy Philips nie włącza się, przyczyna problemu może być bardzo prosta. Dowiedz się, jak rozwiązać ten problem samodzielnie.

Urządzenie nie jest podłączone do sieci elektrycznej

Sprawdź, czy wtyczka czajnika została prawidłowo włożona do gniazdka elektrycznego i czy gniazdko elektryczne działa.

Zadziałało zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia

Zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia to funkcja, która automatycznie wyłącza czajnik. Zabezpieczenie włącza się w następujących przypadkach:

  • Czajnik został włączony, gdy w jego zbiorniku nie było wody lub było jej za mało.
  • Cała woda w czajniku wyparowała podczas jego działania.

Aby zresetować zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia, zdejmij czajnik z podstawy i napełnij go zimną wodą. Po umieszczeniu czajnika z powrotem na podstawie zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia zostanie zresetowane i będzie można ponownie włączyć czajnik.

Czajnik należy oczyścić z kamienia.

Regularne usuwanie kamienia przedłuża okres eksploatacji czajnika. W przypadku normalnej eksploatacji (do 5 razy dziennie) kamień należy usuwać:

  • co 3 miesiące w przypadku miękkiej wody (do 18 dH),
  • co miesiąc w przypadku twardej wody (powyżej 18 dH).

Aby usunąć kamień z czajnika, można użyć dowolnego typu odkamieniacza (płyn, proszek lub tabletka). Jeśli używany jest odkamieniacz, postępuj zgodnie z instrukcjami na butelce lub opakowaniu, aby usunąć kamień z czajnika.

Procedura usuwania kamienia za pomocą białego octu.

  1. Napełnij czajnik wodą do 3/4 maksymalnego poziomu i zagotuj ją.
  2. Po wyłączeniu się czajnika dodaj octu (8 % kwas octowy), tak aby poziom cieczy sięgał oznaczenia poziomu maksymalnego.
  3. Zostaw ten roztwór w czajniku na noc.
  4. Opróżnij czajnik i dokładnie go wypłucz.
  5. Nalej do czajnika czystą wodę i zagotuj ją.
  6. Ponownie opróżnij czajnik i wypłucz czystą wodą.
  7. Jeśli w czajniku nadal widać kamień, powtórz całą procedurę.

Wskazówka: Jeśli nie lubisz zapachu octu, możesz użyć kwasu cytrynowego.

Jeśli powyższe sugestie nie pomogą rozwiązać problemu, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HD9357/11 , HD9302/21 , HD9305/21 , HD4646/50 , HD9322/60 , HD9320/20 , HD9321/20 , HD9300/13 , HD4681/05 , HD9384/20 , HD4622/20 , HD4677/20 , HD4659/04 , HD4659/55 , HD4659/53 , HD4659/40 , HD4676/20 , HD4677/40 , HD4676/40 , HD4618/20 , HD4670/20 , HD4649/00 , HD4619/20 , HD4654/22 , HD4646/20 , HD4667/20 , HD4678/55 , HD4680/55 , HD4683/50 , HD4690/00 , HD4646/40 , HD4646/56 , HD4646/00 , HD4646/70 , HD4681/00 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!