PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Urządzenie Philips Airfryer nie włącza się

    Opublikowano dnia 7 marca 2023 r.
    Jeśli urządzenie Philips Airfyer nie włącza się, zapoznaj się z poniższym artykułem zawierającym rozwiązania problemów.
    • Ustaw zegar analogowy na żądany czas gotowania. 
    • Jeśli żądany czas gotowania jest krótszy niż 10 minut, ustaw zegar na około 15 minut, a następnie ponownie ustaw żądany krótszy czas gotowania.
    Play Pause
    Niektóre modele urządzeń Airfryer są wyposażone w funkcję wykrywania patelni. Ta funkcja wyłącza grzałkę i wentylator podczas wyjmowania patelni Airfryer.
    Upewnij się, że patelnia została włożona do urządzenia Airfryer i że szuflada jest całkowicie zamknięta. W przeciwnym razie urządzenie Airfryer nie włączy się. 
    Wyjmij patelnię z urządzenia Airfryer i sprawdź, czy nie ma na niej pęknięć lub uszkodzeń części plastikowych, głównie na krawędziach patelni. W przypadku zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń lub pęknięć, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy. Tylko model

    HD9880
    Wyjmij patelnię Airfryer z szuflady i odwróć ją do góry dnem. Moduł wykrywania patelni jest zamontowany po prawej stronie, obok wnęki na uchwyt kosza (patrz ilustracja poniżej).

    Z jednej strony widać małą plastikową pokrywę (patrz ilustracja poniżej). Jeśli brakuje tego elementu, wykrywanie patelni nie będzie działać. W takim przypadku skontaktuj się z nami pod adresem www.philips.com/contact, a z przyjemnością udzielimy Ci pomocy.
    Urządzenie Philips Airfryer może nie działać w przypadku podłączenia zbyt dużej liczby urządzeń do jednego gniazdka elektrycznego. Wyjmij wtyczki innych urządzeń lub użyj innego gniazdka.
    Sprawdź, czy wtyczka urządzenia Airfryer została prawidłowo włożona do gniazdka. W przypadku urządzeń analogowych zegar tyka, ale urządzenie nie nagrzewa się. W takim przypadku upewnij się, że wtyczka urządzenia Airfryer jest prawidłowo włożona do gniazdka.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiążą problemu, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w celu uzyskania dalszej pomocy.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.