Konsumenckie
Produkty
NOWOŚĆ

Saeco Xelsis W pełni automatyczny ekspres do kawy

12 rodzajów napojów, System Latteduo, PianoBlack, 12-stopniowy, regulowany młynek SM7580/00

Rozwiązywanie problemów

Ekspres do kawy Philips/Saeco wyświetla czerwony przycisk serwisowy / kod błędu

Jeśli na wyświetlaczu ekspresu do kawy Philips/Saeco wyświetli się kod błędu 1, 3, 4, 5 lub 14, możesz skorzystać z przedstawionych przez nas pomocnych, prostych rozwiązań. W przypadku innych kodów błędów zalecamy oddanie ekspresu Philips/Saeco do serwisu.

E01

Odblokuj lejek kawy za pomocą uchwytu łyżki

  1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż nie będzie ono wydawać żadnych dźwięków (może to potrwać do 15–20 sekund)
  2. Wyjmij moduł parzenia
  3. Otwórz pokrywkę lejka na zmieloną kawę i wsuń uchwyt łyżki do lejka
    Uwaga: jeśli w lejku nie ma zmielonej kawy, włóż uchwyt łyżki do lejka od dołu
  4. Przesuwaj uchwyt łyżki w górę i w dół, aż zmielona kawa, która zapycha lejek, wypadnie na zewnątrz. Uwaga: Być może trzeba będzie użyć siły.
  5. Usuń całą zmieloną kawę, która wypadła na zewnątrz urządzenia, i włóż z powrotem moduł parzenia
  6. Zaparz espresso
  7. Po zakończeniu zaparzania sprawdź, czy w lejku nie ma zmielonej kawy. Jeśli jest, powtórz procedurę odblokowywania

Tyko ekspresy GranBaristo lub Moltio — ziarna kawy dostały się między/pod wyjmowany pojemnik na ziarna kawy

  1. Wyjmij pojemnik na ziarna kawy z urządzenia
  2. Rozłóż pojemnik na ziarna kawy i wyczyść obie części
  3. Usuń wszystkie pozostałości kawy spod pojemnika na ziarna kawy za pomocą szmatki

Aby zapobiec zapychaniu się lejka kawy

  • Nie wlewaj wody do pojemnika na ziarna kawy
  • Czyść lejek kawy raz w tygodniu
Unblocking coffee funnel 1.gif
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E03

Wyczyść i nasmaruj moduł parzenia

  1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż nie będzie ono wydawać żadnych dźwięków (może to potrwać do 15–20 sekund)
  2. Wyjmij moduł parzenia i opłucz go świeżą wodą, zwracając szczególną uwagę na filtr
  3. Zadbaj o to, aby moduł parzenia był dobrze nasmarowany — obejrzyj film, aby zapoznać się z instrukcjami
  4. Włóż z powrotem moduł parzenia, pojemnik na ziarna kawy i tackę ociekową, a następnie zamknij klapkę serwisową
  5. Ponownie włącz urządzenie
Rinse Brew group.gif
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E04

Włóż ponownie moduł parzenia i upewnij się, że zablokował się w prawidłowym położeniu

  1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż nie będzie ono wydawać żadnych dźwięków (może to potrwać do 15–20 sekund)
  2. Wyjmij moduł parzenia i opłucz go świeżą wodą, zwracając szczególną uwagę na filtr
  3. Ustaw moduł parzenia w pozycji neutralnej, ponieważ w innej pozycji nie da się go włożyć. Aby zapoznać się z instrukcjami, obejrzyj film
  4. Włóż ponownie moduł parzenia i upewnij się, że zablokował się w prawidłowym położeniu. Po zablokowaniu i prawidłowym włożeniu modułu usłyszysz delikatne kliknięcie
  5. Włóż ponownie pojemnik na fusy kawowe i tackę ociekową, a następnie zamknij klapkę serwisową
  6. Ponownie włącz urządzenie
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E05

Oznacza to, że w systemie jest powietrze lub wewnętrzne rurki są zatkane kamieniem.
Sprawdź poniższe sytuacje i rozwiązania.

W przypadku korzystania z filtra AquaClean/Brita

  1. Wyjmij filtr ze zbiornika wody, wyłącz urządzenie i włącz je ponownie
  2. Jeśli komunikat zniknie, filtr nie został dobrze przygotowany lub był zanieczyszczony. Przygotuj lub wymień filtr.

Komunikat jest wyświetlany bezpośrednio po włączeniu urządzenia

  1. Wyłącz urządzenie.
  2. Wyjmij zbiornik wody i usuń wszystkie ziarna kawy znajdujące się na dnie komory zbiornika wody.
  3. Sprawdź, czy dozownik pary nie został zatkany. Usuń osad/brud z dozownika pary przy użyciu igły
  4. Ponownie włącz urządzenie i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

Komunikat jest wyświetlany podczas parzenia kawy

  1. Wyłącz urządzenie.
  2. Wyczyść i nasmaruj moduł parzenia
  3. Tylko modele Exprelia/Xelsis: Ustaw pokrętło SBS w pozycji środkowej i ponownie włącz urządzenie

Komunikat zostanie wyświetlony bezpośrednio po lub podczas usuwania kamienia

  • Części osadzonego kamienia blokują obieg. Wyłącz urządzenie na jedną godzinę. Jeśli komunikat zniknie, usuń kamień jeszcze raz, ponieważ nadal znajduje się on we wnętrzu urządzenia.
Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

E14

Urządzenie przegrzało się

Wyłącz urządzenie i zaczekaj 60 minut.

Inny kod błędu

W przypadku wyświetlenia innego kodu błędu. Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, aby uzyskać pomoc, ponieważ urządzenie wymaga serwisu.
Error 2 (Błąd 2)
Error 10 (Błąd 10)
Error 11 (Błąd 11)
Error 14 (Błąd 14)
Error 15 (Błąd 15)
Error 19 (Błąd 19)
Error 22 (Błąd 22)
Error 23 (Błąd 23)

Żadne z proponowanych rozwiązań nie pomogło mi

Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, aby uzyskać pomoc, ponieważ urządzenie wymaga serwisu.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: SM7580/00 , SM7685/00 , SM7683/00 , SM7680/00 , SM7581/00 , HD8911/21 , SM7684/00 , HD8926/29 , HD8918/31 , HD8915/09 , EP3510/00 , SM3061/10 , EP3550/00 , EP3551/00 , EP4050/10 , HD8925/01 , HD8925/09 , HD8921/09 , HD8922/09 , HD8918/41 , HD8916/09 , HD8927/09 , HD8924/09 , HD8834/19 , HD8902/01 , HD8977/01 , HD8975/01 , HD8906/01 , HD8904/01 , HD8847/19 , HD8831/09 , HD8834/09 , HD8832/09 , HD8917/09 , HD8919/59 , HD8858/01 , HD8859/01 , HD8914/09 , HD8844/09 , HD8911/09 , HD8847/09 , HD8968/01 , HD8752/84 , HD8753/94 , HD8753/79 , HD8752/99 , HD8768/29 , HD8869/09 , HD8862/09 , HD8965/01 , HD8766/09 , HD8966/01 , HD8964/01 , HD8763/09 , HD8763/19 , HD8768/09 , HD8761/09 , HD8769/19 , HD8769/09 , HD8761/01 , HD8953/09 , HD8954/09 , HD8953/19 , HD8857/09 , HD8756/09 , HD8855/09 , HD8852/09 , HD8753/84 , HD8752/89 , HD8753/89 , HD8753/19 , HD8753/81 , HD8752/61 , HD8752/49 , HD8751/11 , HD8751/19 , HD8752/41 , RI9914/01 , HD8833/12 , HD8839/32 , HD8838/02 , HD8833/19 , HD8944/09 , HD8943/29 , HD8943/19 , HD8856/09 , HD8854/09 , HD8836/19 , HD8836/29 , HD8837/09 , HD8838/09 , HD8856/01 , HD8854/01 . więcej Mniej

Rozwiązywanie problemów

Filtr(3)
Dozowanie(5)
Wyciekanie(2)
Zasilanie / ładowanie / czas pracy baterii(1)
Budzik(2)
Wyświetlacz(1)
Wydajność(5)
Funkcjonalność(1)
Mleko(2)
Moduł parzenia(2)
Hałas(2)

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!