Konsumenckie
Produkty
Saeco GranBaristo Avanti W pełni automatyczny ekspres do kawy

Saeco GranBaristo Avanti W pełni automatyczny ekspres do kawy

18 rodzajów napojów, Zintegrowany pojemnik na mleko, Stal szlachetna, AquaClean HD8977/01

Rozwiązywanie problemów

Nie można połączyć ekspresu GranBaristo Avanti z aplikacją.

Jeśli nie można połączyć ekspresu Saeco GranBaristo Avanti z aplikacją, sprawdź następujące elementy na ekspresie do kawy i tablecie/urządzeniu przenośnym.

Sprawdzenie ekspresu do kawy

  1. Jeśli używasz ekspresu po raz pierwszy: Przed skonfigurowaniem połączenia Bluetooth upewnij się, że najpierw wykonano kroki opisane w części dotyczącej korzystania z ekspresu po raz pierwszy
  2. Upewnij się, że urządzenie zostało WŁĄCZONE i nie jest w trybie gotowości. Logo Saeco jest widoczne
  3. Upewnij się, że ustawienie funkcji Bluetooth zostało włączone na urządzeniu. Funkcja Bluetooth jest domyślnie włączona. Ustawienie można zmienić w menu ekspresu do kawy
  4. Sprawdź, czy urządzenie jest podłączone do innego tabletu. Do urządzenia można w danym momencie podłączyć tylko jeden tablet

Sprawdzenie tabletu / urządzenia przenośnego

  1. Upewnij się, że zainstalowano najnowszą wersję oprogramowania aplikacji
  2. Upewnij się, że korzystasz z urządzenia, na którym można używać tej aplikacji.
  3. Upewnij się, że ustawienie funkcji Bluetooth na tablecie/urządzeniu przenośnym zostało włączone
  4. Sprawdź, czy urządzenie nie znajduje się poza zasięgiem. Maksymalny zasięg to 5 metrów. Zamknij aplikację, podejdź do ekspresu i ponownie otwórz aplikację
  5. Upewnij się, że inne urządzenia bezprzewodowe bądź inne urządzenia elektroniczne znajdujące się w pobliżu nie powodują zakłóceń

Jeśli nadal nie można nawiązać połączenia, wykonaj poniższe czynności

Czasami moduł Bluetooth w ekspresie staje się niewykrywalny dla innych urządzeń. Ten problem można rozwiązać, wyłączając go na co najmniej 15 sekund i włączając ponownie, a następnie próbując ponownie nawiązać połączenie.

  1. Zamknij aplikację
  2. Wyłącz ekspres do kawy
  3. Zaczekaj co najmniej 15 sekund i ponownie włącz ekspres
  4. Zaczekaj, aż ekspres będzie gotowy do użycia, a logo Saeco stanie się widoczne
  5. Ponownie otwórz aplikację i spróbuj nawiązać połączenie

Jeśli to również nie pomoże, usuń aplikację z tabletu, a następnie ponownie ją zainstaluj.
Po ponownym zainstalowaniu aplikacji spróbuj jeszcze raz nawiązać połączenie.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HD8977/01 , HD8968/01 .

Rozwiązywanie problemów

Dozowanie(4)
Młynek(3)
Wydajność(2)
Powiadomienia o błędach(7)
Problemy z nagrzewaniem(1)
Mleko(1)
Budzik(1)
Funkcjonalność(1)
Wyciekanie(2)
Hałas(1)
Urządzenie(1)
Filtr(1)

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!