PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Po zainstalowaniu filtra AquaClean pojawia się sygnał Calc Clean

    Opublikowano dnia 07 March 2023
    Jeśli po zainstalowaniu filtra wody i kamienia AquaClean pojawia się sygnał Calc Clean, istnieje kilka możliwych przyczyn. Przeczytaj poniższe informacje, jak rozwiązać ten problem.
    Aktywowanie filtra nie zostało potwierdzone w menu urządzenia. Umieszczenie filtra w zbiorniku wody trzeba zawsze potwierdzić w menu urządzenia. Usuń kamień z urządzenia, a następnie zainstaluj nowy filtr wody i kamienia AquaClean. 

    Potwierdź aktywację filtra w menu urządzenia: 
    1. Wybierz opcję Menu,  
    2. następnie wybierz AquaClean,  
    3. wybierz opcję włączenia (ON) i  
    4. potwierdź włączenie przyciskiem „V” (ok). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra. 
    Umieszczenie nowego filtra wody AquaClean nie zostało potwierdzone w menu urządzenia. Zainstalowanie nowego filtra trzeba zawsze potwierdzić w menu urządzenia. Usuń kamień z urządzenia, a następnie zainstaluj nowy filtr wody i kamienia AquaClean.  

    Potwierdź aktywację filtra w menu urządzenia: 
    1. Wybierz opcję Menu,  
    2. następnie wybierz AquaClean,  
    3. wybierz opcję włączenia (ON) i  
    4. potwierdź włączenie przyciskiem „V” (ok). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra. 
    Gdy symbol filtra pokazuje „0%” i zaczyna szybko migać, należy szybko wymienić filtr oraz aktywować wymianę filtra w menu urządzenia. Jeśli symbol filtra zniknie bez uprzedniej wymiany i aktywacji filtra w menu, musisz najpierw usunąć kamień z urządzenia, a następnie aktywować nowy filtr.

    Usuń kamień z urządzenia, a następnie zainstaluj nowy filtr wody i kamienia AquaClean.  

    Potwierdź aktywację filtra w menu urządzenia: 
    1. Wybierz opcję Menu,  
    2. następnie wybierz AquaClean,  
    3. wybierz opcję włączenia (ON) i  
    4. potwierdź włączenie przyciskiem „V” (ok). Na wyświetlaczu pojawi się symbol filtra. 
    Jeśli Twoje urządzenie jest przystosowane do korzystania z zalet usuwania kamienia przez filtr wody i kamienia AquaClean, ma naklejkę AquaClean umieszczoną na zbiorniku wody. 

     

    Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.  
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.