PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Czerwony wskaźnik ostrzegawczy/symbol wykrzyknika ekspresu Philips 2000/2100 świeci światłem ciągłym lub miga.

    Opublikowano dnia 2021-07-04

    Jeśli czerwony wskaźnik ostrzegawczy/symbol wykrzyknika ekspresu Philips 2000/2100 świeci światłem ciągłym lub miga, czytaj dalej, aby poznać rozwiązanie tego problemu.

    Te wskaźniki mogą świecić światłem ciągłym, migać lub świecić w połączeniu z innymi wskaźnikami.
    Każda kombinacja świecących wskaźników wymaga innego rozwiązania — zostały one opisane poniżej.

    błąd 7

    Przyczyna:
    Pojemnik na fusy jest pełny lub został opróżniony w czasie, gdy urządzenie było wyłączone.

    Rozwiązanie:
    Opróżnij pojemnik na fusy przy włączonym urządzeniu. Przed ponownym włożeniem pojemnika na fusy upewnij się, że wskaźnik ostrzegawczy miga.

    Przyczyna:
    W wewnętrznym obiegu nie ma wody.

    Rozwiązanie:
    Napełnij wewnętrzny obieg, nalewając gorącą wodę.

    1. Skieruj pokrętło regulacji na ikonę gorącej wody i poczekaj, aż gorąca woda będzie wypływała z urządzenia ciągłym strumieniem.
    2. Obróć pokrętło regulacji z powrotem na ikonę ziarna, gdy woda przepływa w sposób ciągły.

    Kilka przyczyn:
    Jednostka zaparzająca nie jest włożona prawidłowo, pojemnik na fusy nie jest włożony, klapka serwisowa jest otwarta lub pokrętło regulacji nie znajduje się w prawidłowym położeniu.

    Rozwiązanie:
    Upewnij się, że jednostka zaparzająca i pojemnik na fusy są włożone prawidłowo, klapka serwisowa jest zamknięta, a pokrętło regulacji znajduje się w prawidłowym położeniu. Jeśli nie można wyjąć jednostki zaparzającej lub włożyć jej z powrotem, wyłącz urządzenie i włącz je ponownie.

    Przyczyna:
    Pojemnik na ziarna kawy jest pusty.

    Rozwiązanie:
    Napełnij pojemnik na ziarna kawy

    Określ, w jakiej sytuacji wszystkie cztery wskaźniki zaczęły migać, i spróbuj zastosować odpowiednie rozwiązanie.

    W przypadku korzystania z filtra AquaClean/Brita

    1. Wyjmij filtr ze zbiornika wody, wyłącz urządzenie i włącz je ponownie
    2. Jeśli komunikat zniknie, filtr nie został dobrze przygotowany lub był zanieczyszczony. Przygotuj filtr lub wymień go, jeśli był używany dłużej niż 3 miesiące.

    Wszystkie wskaźniki włączają się zaraz po włączeniu urządzenia.

    1. Wyłącz urządzenie.
    2. Wyjmij zbiornik wody i usuń wszystkie ziarna kawy znajdujące się na dnie komory zbiornika wody.
    3. Sprawdź, czy dozownik pary nie został zatkany. Usuń osad/brud z dozownika pary przy użyciu igły
    4. Ponownie włącz urządzenie i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

    Wszystkie wskaźniki włączają się podczas parzenia kawy

    1. Wyłącz urządzenie.
    2. Wyczyść i nasmaruj moduł parzenia
    3. Zmień ustawienie grubości mielenia na grubsze mielenie kawy (wyższy numer)

    Wszystkie wskaźniki włączają się zaraz po lub w trakcie usuwania kamienia**

    • Części osadzonego kamienia blokują obieg. Wyłącz urządzenie na jedną godzinę. Jeśli komunikat zniknie, usuń kamień z urządzenia innym razem
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.