PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Po wyczyszczeniu końcówki urządzenie emituje dziwne odgłosy podczas zabiegu

    Opublikowano dnia 2017-04-14

    Odgłosy oznaczają dostanie się wody do końcówki oraz urządzenia. Nie stanowi to problemu: z urządzenia VisaCare Prestige można korzystać na mokro. W celu uniknięcia odgłosów wyczyść końcówkę i urządzenie zaraz po użyciu i wysusz je przed kolejnym zabiegiem. Możesz także przesuwać i potrząsnąć urządzeniem w taki sposób, aby wydostać krople wody z wnętrza.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.