• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    BSC111/06 VisaPure Miniurządzenie do oczyszczania twarzy
    Uwaga! Twój produkt może mieć inne kolory niż przedstawione na zdjęciu, ale dane dotyczące wsparcia Twojego produktu są takie same.
    Wyświetl produkt

    VisaPure Miniurządzenie do oczyszczania twarzy

    BSC111/06

    Szczoteczka Philips VisaPure Facial Cleanser nie działa

    Jeśli urządzenie Philips VisaPure nie włącza się lub nie działa prawidłowo, zapoznaj się z naszymi poradami, aby rozwiązać ten problem samodzielnie.

    Szczoteczka VisaPure nie jest włączona

    Sprawdź, czy na pewno włączono urządzenie Philips VisaPure. Możesz to zrobić, naciskając przycisk na uchwycie. 

    Szczoteczka VisaPure nie jest naładowana

    Urządzenie VisaPure Facial Cleanser nie będzie działać, jeśli nie jest naładowane. Sprawdź wskaźnik ładowania urządzenia. Kolory wskaźnika informuje o stanie akumulatora.
    • Biały wskaźnik: urządzenie jest naładowane 
    • Migający pomarańczowy wskaźnik: niski poziom naładowania 
    • Migający biały wskaźnik: ładowanie
    •  Brak światła: urządzenie nie jest ładowane 
    Całkowite naładowanie szczoteczki VisaPure może potrwać do 8 godzin. W pełni naładowana szczoteczka może działać maksymalnie przez 30 minut.

    Działanie szczoteczki VisaPure jest wstrzymane

    Urządzenie Philips VisaPure Facial Cleanser wyłącza się automatycznie po upływie jednej minuty, aby zapobiec nadmiernemu szczotkowaniu. 
    Po włączeniu urządzenie VisaPure działa trzykrotnie przez 20 sekund. Między tymi okresami działania następuje przerwa, w której należy przenieść szczoteczkę na inny obszar. Po zakończeniu tych 3 szczotkowań szczoteczka VisaPure wyłącza się samoczynnie.
    Należy pamiętać, że informacja ta dotyczy większości szczoteczek do czyszczenia. Niektóre nasadki mają inny czas działania i przerwy. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z instrukcją obsługi danego produktu. 
    Jeśli powyższe porady nie rozwiązały problemu, a szczoteczka VisaPure nadal nie działa, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
     
    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej