Jeśli oczyszczacz powietrza Philips nie włącza się, poniżej znajdziesz informacje dotyczące rozwiązywania tego problemu.
Rozwiązywanie problemów
Oczyszczacz powietrza firmy Philips nie włącza się
Wskaźnik ostrzegawczy filtra wyświetla kod filtra
Uwaga: ta część dotyczy wyłącznie oczyszczaczy wyposażonych w wyświetlacz.
Gdy wskaźnik ostrzegawczy filtra wyświetla kod filtra, oznacza to, że filtr wymaga wymiany, a oczyszczacz nie będzie działał do czasu wykonania tej czynności.
Aby rozwiązać ten problem, należy wymienić odpowiedni filtr i zresetować licznik okresu użytkowania filtra.
Filtry nie są nieprawidłowo włożone
Gdy filtry są nieprawidłowo włożone, oczyszczacz powietrza może się nie włączyć.
Należy upewnić się, że filtry są włożone prawidłowo, zgodnie ze wskazówkami podanymi w instrukcji obsługi oczyszczacza.
Zegar oczyszczacza powietrza firmy Philips jest ustawiony na inny przedział czasowy
Zresetuj lub wyłącz zegar. W przypadku większości oczyszczaczy powietrza firmy Philips można to zrobić, naciskając przycisk z ikoną zegara. W instrukcji obsługi znajdują się wskazówki dotyczące konkretnego modelu oczyszczacza.
Wystąpił problem z połączeniem
Sprawdź, czy wtyczka oczyszczacza powietrza jest prawidłowo włożona do gniazda elektrycznego.
Gniazdo elektryczne nie działa
Spróbuj użyć innego gniazda elektrycznego lub sprawdź stan przełącznika.
Wszystkie powyższe zostały sprawdzone
Pomimo zastosowania się do wszystkich powyższych wskazówek urządzenie nadal nie włącza się.
W takim przypadku zalecamy skontaktowanie się z nami.