• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Na wyświetlaczu pojawia się kod błędu, a urządzenie emituje ciągły sygnał dźwiękowy.

    Urządzenie Innergize HB935/HB937 wyświetla kod błędu w przypadku przerwy w zasilaniu w trakcie trwania początkowych procesów kontrolnych. Sytuacja może mieć miejsce wyłącznie w przypadku niepełnego połączenia wtyczka–
    gniazdko, w pierwszej sekundzie po podłączeniu urządzenia. Aby przywrócić ustawienia fabryczne w urządzeniu, wykonaj następujące czynności:

    1) Włóż wtyczkę przewodu zasilającego urządzenia do gniazdka elektrycznego.
    2) Naciśnij i przytrzymaj przycisk wstrzymania/powtarzania podczas naciskania następujących przycisków:
    3) W pierwszej kolejności naciśnij przycisk „+”, następnie naciśnij przycisk „-”, potem przycisk „+” i ponownie „+” (czyli: + - + +).
    4) Zwolnij przycisk wstrzymania/powtarzania.

    Kod błędu zniknie, a urządzenie przestanie emitować ciągły sygnał dźwiękowy. Produkt jest w pełni gotowy do ponownego użycia i ryzyko ponownego wystąpienia błędu jest bardzo małe, nie trzeba podejmować żadnych dalszych działań. Jednakże możemy dokonać niewielkiej zmiany w mechanizmie urządzenia, która na pewno rozwiąże ten problem. Jeśli chcesz skorzystać z tej możliwości, zanieś urządzenie do lokalnego sprzedawcy lub do centrum serwisowego firmy Philips. Jeśli przywrócenie ustawień fabrycznych nie zadziała, urządzenie należy poddać przeglądowi, aby określić przyczynę problemu oraz najlepsze rozwiązanie. Zanieś urządzenie do lokalnego sprzedawcy lub do centrum serwisowego firmy Philips.

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej