PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Wskaźniki elektronicznej niani Philips Avent nie działają

    Opublikowano dnia 2019-07-17

    Może się zdarzyć, że podświetlenie, wskaźnik połączenia lub wskaźnik naładowania baterii odbiornika elektronicznej niani Philips Avent przestanie działać. Skorzystaj z poniższych zaleceń, aby rozwiązać ten problem samodzielnie.

    Zresetuj odbiornik elektronicznej niani Philips Avent, wykonując następujące czynności:

    1. Wyjmij baterie z odbiornika
    2. Umieść baterie z powrotem w odbiorniku
    3. Włącz elektroniczną nianię Philips Avent i sprawdź, czy wszystkie wskaźniki znów działają

    Jeżeli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.