Konsumenckie
Produkty
Avent Inteligentna elektroniczna niania

Avent Inteligentna elektroniczna niania

SafeConnect Technology, Do smartfona i tabletu, Zgodność z systemami iOS i Android, Bezpłatna aplikacja do wypróbowania SCD860/52

Rozwiązywanie problemów

Wciąż tracę połączenie

Sprawdź, czy sygnał sieci Wi-Fi w pomieszczeniu, w którym znajduje się elektroniczna niania, jest wystarczająco mocny i stabilny. Można to zrobić po pobraniu aplikacji do testowania prędkości. Gdy prędkość pobierania i wysyłania w miejscu, w którym znajduje się elektroniczna niania, jest mniejsza niż 2 Mb/s, występują problemy z połączeniem. Siłę sygnału Wi-Fi można poprawić za pomocą wzmacniaka Wi-Fi.

Jeśli wskaźnik stanu sieci Wi-Fi świeci na zielono w sposób ciągły, a połączenie nadal jest przerywane, przyczyną problemu może być połączenia internetowe urządzenia przenośnego. Sprawdź siłę sygnału Wi-Fi w urządzeniu przenośnym lub sprawdź, czy prędkość sieci 3G lub 4G jest odpowiednia, np. próbując włączyć film w serwisie YouTube.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: SCD860/52 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!