1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    Sonicare FlexCare Platinum Connected Szczoteczka soniczna z aplikacją

    Spersonalizowane porady, Inteligentne czujniki szczotkowania, 3 programy, 3 poziomy intensywności, 2 główki szczoteczki i dezynfektor UV HX9192/02

    Rozwiązywanie problemów

    Aplikacja Philips Sonicare ulega awarii podczas korzystania z niej

    Może się zdarzyć, że aplikacja Philips Sonicare zostanie niespodziewanie zamknięta lub ulegnie awarii podczas korzystania z niej. Dowiedz się, jak rozwiązać ten problem samodzielnie.

    Nieaktualna wersja aplikacji Sonicare

    Należy zawsze upewnić się, że w smartfonie została zainstalowana najnowsza wersja aplikacji Sonicare. Aktualizacje mogą zawierać poprawki błędów. Przejdź do sklepu App Store lub Google Play, aby zainstalować najnowszą wersję aplikacji Sonicare, i spróbuj ponownie.

    Nieaktualna wersja systemu operacyjnego smartfona

    Obsługujemy poniższe modele smartfonów i systemy operacyjne. Sprawdź, czy w Twoim smartfonie jest zainstalowany najnowszy system operacyjny.

    • Smartfon z systemem Android w wersji Android 6.0 lub nowszej
    • iPhone z systemem iOS w wersji 10.0 lub nowszej

    Skontaktuj się z nami, jeśli po przeprowadzeniu procedury rozwiązywania problemów aplikacja Sonicare nadal się zawiesza.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HX9192/02 , HX9903/03 , HX9954/57 , HX9924/47 , HX9924/27 , HX9924/17 , HX9924/07 , HX9903/13 , HX9192/01 . więcej Mniej

    Nie tego szukasz?

    Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

    Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!