Konsumenckie
Produkty
NOWOŚĆ

Sonicare FlexCare Platinum Connected Szczoteczka soniczna z aplikacją

Spersonalizowane porady, Inteligentne czujniki szczotkowania, 3 tryby, 3 poziomy intensywności, 2 główki szczoteczki HX9192/01

Rozwiązywanie problemów

Nie mogę połączyć szczoteczki z aplikacją Sonicare.

Jeśli nie możesz połączyć elektrycznej szczoteczki do zębów Philips Sonicare z aplikacją Sonicare, służymy pomocą. Wystarczy postępować zgodnie poniższymi instrukcjami.

Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

Instrukcje krok po kroku

  1. Włącz funkcję Bluetooth w smartfonie
  2. Otwórz aplikację Philips Sonicare i przejdź do karty ““Brush”” (Szczoteczka) w lewym dolnym rogu okna aplikacji
  3. Włącz uchwyt, wyjmując go z ładowarki lub naciskając jednokrotnie przycisk trybu na szczoteczce. W obu przypadkach powinny się włączyć wskaźniki na uchwycie. Aplikacja powinna teraz połączyć się automatycznie ze szczoteczką do zębów.
  4. Aby sprawdzić, czy uchwyt jest połączony, włącz szczoteczkę. Na ekranie powinien wyświetlić się minutnik odliczający czas od 2 minut. Można też przejść do menu aplikacji w lewym górnym rogu i wybrać opcję ““My Handle”” (Mój uchwyt). Na tym ekranie będzie widoczny komunikat dotyczący funkcji Bluetooth: ““connected”” (połączono) lub ““not connected”” (brak połączenia).

Nadal nie działa?

Jeżeli wyświetla się stan ““not connected”” (brak połączenia), przejdź do karty ““Brush”” (Szczoteczka) w lewym dolnym rogu. Będzie tam dostępna procedura rozwiązywania problemów umożliwiająca szczoteczce nawiązanie połączenia.

Ten i inne filmy znajdziesz w serwisie YouTube.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HX9192/01 , HX9192/02 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!