1
Produkty

Golarka elektryczna do użytku na sucho i na mokro

Ostrza MultiPrecision, Powłoka zapobieg. tarciu, Głowice MultiFlex, Tryb ochrony S6680/26

Rozwiązywanie problemów

System Philips SmartClean nie działa prawidłowo

Jeśli system Philips SmartClean nie czyści ani nie ładuje golarki firmy Philips, zapoznaj się z poniższymi poradami, aby rozwiązać ten problem samodzielnie.

Urządzenie jest odłączone

Stacja Philips SmartClean musi być podłączona do sieci elektrycznej. Zawsze przed włączeniem sprawdzaj, czy urządzenie jest podłączone do gniazdka elektrycznego.

Wkład jest pusty

Jeśli na stacji SmartClean świeci się symbol strzałki, oznacza to, że należy wymienić wkład z płynem czyszczącym SmartClean. Aby wymienić wkład, otwórz dolną część systemu SmartClean. Aby dowiedzieć się więcej na temat wymiana wkładu w systemie SmartClean, zapoznaj się z instrukcją obsługi.

Jak wymienić wkład Philips SmartClean
Play Pause

Należy przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia

Jeśli urządzenie SmartClean nadal nie działa, zalecamy jego ponowne uruchomienie. Odłącz urządzenie od sieci elektrycznej, odczekaj 10 sekund i podłącz ponownie. Jeśli efekty działania systemu SmartClean nadal będą niezadowalające, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: S6680/26 , S7970/26 , S5013/28 , S5080/03 , S5073/62 , S5250/06 , S5530/06 , S5672/41 , S5630/12 , S5572/10 , S5572/06 , S5550/44 , S5550/06 , S5100/06 , S5520/45 , S5400/26 , S5150/26 , S5110/06 , S7780/64 , S7720/26 , S7530/50 , S7520/41 , S7510/41 , S738/17 , S728/17 , S5620/12 , S5600/41 , S5510/45 , S5130/06 , S5320/06 , S5340/06 , S5400/06 , S5420/06 , S7310/12 , S7370/12 , S9031/12 , S9111/31 , S9511/31 , S9521/31 , S9711/31 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!