1
Produkty

NOWOŚĆ

Golarka elektryczna do użytku na sucho i na mokro

Ostrza MultiPrecision, Powłoka zapobieg. tarciu, Głowice MultiFlex, Tryb ochrony S6680/26

Rozwiązywanie problemów

System Philips SmartClean nie działa prawidłowo

Jeśli system Philips SmartClean nie czyści ani nie ładuje golarki firmy Philips, zapoznaj się z poniższymi poradami, aby rozwiązać ten problem samodzielnie.

Urządzenie jest odłączone

Stacja Philips SmartClean musi być podłączona do sieci elektrycznej.

Zawsze przed włączeniem sprawdzaj, czy urządzenie jest podłączone do gniazdka elektrycznego.

Wkład jest pusty

Jeśli na stacji SmartClean świeci się symbol strzałki, oznacza to, że należy wymienić wkład z płynem czyszczącym SmartClean.

Aby wymienić wkład, otwórz dolną część systemu SmartClean.

Aby dowiedzieć się więcej na temat wymiana wkładu w systemie SmartClean, zapoznaj się z instrukcją obsługi.

Jak wymienić wkład Philips SmartClean
Play Pause

Należy przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia

Jeśli urządzenie SmartClean nadal nie działa, zalecamy jego ponowne uruchomienie.

Odłącz urządzenie od sieci elektrycznej, odczekaj 10 sekund i podłącz ponownie.

Jeśli efekty działania systemu SmartClean nadal będą niezadowalające, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Nadal nie działa

Skontaktuj się z naszym zespołem, aby uzyskać dalszą pomoc.

Wskaźnik wymiany wkładu [replace cartridge] nigdy się nie świeci; stacja SmartClean używana krócej niż przez 3 miesiące

  • Stacja SmartClean sprawdza poziom płynu w wymiennym wkładzie. Wskaźnik zaczyna świecić, gdy poziom płynu jest zbyt niski.
    Jeśli golarka zostanie opłukana przed umieszczeniem w stacji SmartClean, poziom płynu we wkładzie może pozostawać bez zmian.

  • Ze względów higienicznych należy wymieniać wkład co 3 miesiące, nawet jeśli wskaźnik się nie świeci.

Golarka została umieszczona w stacji SmartClean, po czym została wyczyszczona, ale nie naładowana

Ładowanie golarki rozpoczyna się po zakończeniu czyszczenia. Pozostaw golarkę w stacji SmartClean po zakończeniu procesu czyszczenia,
aby umożliwić prawidłowe naładowanie urządzenia.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: S6680/26 , S7970/26 , S5013/28 , S5080/03 , S5073/62 , S5250/06 , S5530/06 , S5672/41 , S5630/12 , S5572/10 , S5572/06 , S5550/44 , S5550/06 , S5100/06 , S5520/45 , S5400/26 , S5150/26 , S5110/06 , S7780/64 , S7720/26 , S7530/50 , S7520/41 , S7510/41 , S738/17 , S728/17 , S5620/12 , S5600/41 , S5510/45 , S5130/06 , S5320/06 , S5340/06 , S5400/06 , S5420/06 , S7310/12 , S7370/12 , S9031/12 , S9111/31 , S9511/31 , S9521/31 , S9711/31 . więcej Mniej

Inne powiązane kwestie
Rozwiązywanie problemów
Wyciekanie(2)
Zasilanie / ładowanie / czas pracy baterii(1)

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!