PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Brak / za mało makaronu w makaroniarce Philips

    Opublikowano dnia 25 August 2023
    Jeśli podczas wyciskania makaron się nie wydostaje, łopatka mieszająca pracuje w trybie bezczynności lub w komorze mieszania makaroniarki Philips pozostało zbyt dużo ciasta, wykonaj poniższe czynności, aby rozwiązać problem.
    Proporcje mąki i płynu muszą być prawidłowe, aby ciasto było kruche (patrz ilustracja poniżej).
     
    Jeśli ciasto jest zbyt mokre lub zbyt suche, makaroniarka nie jest w stanie optymalnie wycisnąć ciasta.
    W takim przypadku wyrzuć ciasto i ponownie rozpocznij proces wyrabiania makaronu. Przestrzegaj odpowiednich proporcji płynu i mąki, jak podano w instrukcji obsługi. Za pomocą wagi kuchennej dokładnie odmierz płyn i mąkę.
     
    Idealne ciasto
    Wlewaj płyn powoli, tylko przez otwory w pokrywce, podczas gdy makaroniarka wyrabia ciasto.
    Ważne:
    • nie wlewaj płynu bezpośrednio do komory mieszania.
    • Nie wlewaj płynu przed uruchomieniem makaroniarki.

    Wykonaj czynności montażowe opisane w instrukcji obsługi:
    1. Wsyp mąkę do komory mieszania.
    2. Załóż pokrywkę na komorę mieszania.
    3. Rozpocznij proces mieszania.
    4. Po rozpoczęciu mieszania zacznij powoli wlewać płyn do komory mieszania na całej długości szczeliny w pokrywce. 
    Jeśli po zakończeniu automatycznego programu w komorze mieszania znajdują się resztki ciasta:
    1. Odłącz urządzenie od zasilania
    2. Otwórz pokrywę komory mieszania
    3. Delikatnie zeskrob resztki za pomocą narzędzia kuchennego ze ścianek komory mieszania i łopatki.
    4. Po ponownym włączeniu wybierz program wyciskania, aby wycisnąć pozostałe ciasto na makaron.

    Ważne: przed dotknięciem części poruszających się podczas pracy odłącz makaroniarkę od źródła zasilania. Nigdy nie wkładaj rąk do komory mieszania, gdy urządzenie jest podłączone do gniazdka elektrycznego.


    Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.