PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Żelazko parowe Philips nie nagrzewa się

    Opublikowano dnia 10 listopada 2023 r.
    Jeśli żelazko parowe firmy Philips nie nagrzewa się, możliwych jest kilka przyczyn. Dowiedz się tutaj, w jaki sposób możemy Ci pomóc.
    W żelazku z generatorem pary Philips wskaźnik miga na niebiesko lub na biało:
    Jeśli żelazko z generatorem pary jest włączone, a niebieski/biały wskaźnik zasilania lub wskaźnik LED na uchwycie miga, ale stopa nie nagrzewa się, być może przełączono żelazko z generatorem pary w tryb automatycznego wyłączania.

    Gdy żelazko nie jest używane od 5 do 10 minut, przechodzi ono w tryb automatycznego wyłączania. Aby ponownie użyć urządzenia, naciśnij wyłącznik.

    Wskaźnik podgrzewania miga w żelazku parowym firmy Philips:
    Jeśli żelazko parowe jest nieużywane i pozostaje w pozycji poziomej przez ponad 30 sekund lub w pozycji pionowej przez ponad 8 minut, wyłącza się automatycznie ze względów bezpieczeństwa.

    W takim przypadku wskaźnik podgrzewania miga. Porusz żelazkiem, aby je włączyć, a rozpocznie się nagrzewanie.


    Żadna kontrolka nie miga (dotyczy tylko STH2050):
    W przypadku korzystania z przenośnego żelazka parowego w tym samym trybie nieprzerwanie przez 12 minut, przestanie ono działać automatycznie. Naciśnij dowolny przycisk, aby ponownie uruchomić żelazko parowe.
    Poniższe informacje nie mają zastosowania do STH2050.
    Upewnij się, że ustawiono żądaną temperaturę w zależności od prasowanej tkaniny.

    Po 2-3 minutach stopa żelazka powinna być gorąca.

    Jeśli zagniecenia nie są łatwe do usunięcia, odzież może nie być wystarczająco wilgotna. Delikatnie zmocz tkaninę i ustaw pokrętło temperatury na wyższą wartość.
    Sprawdź przewód sieciowy, wtyczkę oraz gniazdko elektryczne. Upewnij się, że wszystko jest prawidłowo podłączone.
    Jeśli żelazko ma dwa ustawienia napięcia, upewnij się, że ustawienie jest dostosowane do lokalizacji (120 V albo 240 V).
    Jeśli tak jest, może występować wewnętrzny problem elektryczny z żelazkiem.

    W takim przypadku zalecamy skontaktowanie się z nami.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.